16.02.2014

Naturalne skarby Danii, czyli kosmetyki Unique

Dania jest bliska Polakom. Komunikacja z nią jest mało skomplikowana, więc chętnie podróżujemy promem do Danii, zachwycając się krajobrazami, kuchnią i klimatem.





Jednak nie tylko tym zachwyca Dania. Do zaoferowania ma o wiele więcej skarbów. Miłośniczki naturalnych kosmetyków również znajdą coś dla siebie. Jedną z naturalnych firm jest Unique, posiadająca produkty z certyfikatem eco cert.

Do tej pory miałam okazję spotkać się tylko raz z ich produktami. Ale ten jeden raz wystarczył, by się w nich zakochać. W TK MAXX wypatrzyłam ich szampon nawilżający w pojemności 1000 ml za 65 zł. Długo się nie zastanawiałam. Złapałam butelkę i pobiegłam do kasy.





Szampon pięknie nawilżył mi włosy i nadał im blasku. W czasie mycie nie plątał włosów, co jest dla mnie bardzo ważne. Nie miałam problemów z ich rozczesaniem. 

Pachnie delikatnie chabrem, a ja kocham te polne kwiaty, więc tym bardziej chętniej go wybrałam. 

Jest bardzo wydajny, a duża butla wystarczyła mi na bardzo długo. Jednak nie da się nim znudzić. 

Gdy szampon sięgnął dnia, zasmuciłam się, bo wiedziałam, że w Polsce jest nieosiągalny. Do dziś nie pojawił się drugi raz w TK MAXX. 

Kiedy straciłam już zupełną nadzieję na ponowny kontakt z marką Unique, los mi zgotował niespodziankę. Jeden z moich ulubionych sklepów Cedrynek właśnie wprowadził markę do sprzedaży. Jest to jedyny sklep w Polsce oferujący produkty Unique

Od razu złożyłam zamówienie na trzy interesujące mnie produkty: odżywkę bez spłukiwania z mlekiem (odżywka leave-in), odżywkę nawilżającą o zapachu brzozy i czarnego bzu (odżywka nawilżająca) oraz do kompletu szampon nawilżający, który jest już mi znany i lubiany, więc z przyjemnością jeszcze raz poczuję na moich włosach chabrowy zapach.

Sklep zachował się jak zawsze profesjonalnie. Zamówienie opłaciłam w piątek i tego samego dnia paczka już została do mnie wysłana.

Szampon nawilżający
Skład INCI:
Aqua (Water)(Eau), Whey*, Aloe Barbadensis (Aloe Vera) Leaf Juice*, Decyl Glucoside, Sodium Coco-Sulfate, Cocamidopropyl Betaine, Lactic Acid, Dicaprylyl Ether, Glycerin**, Xanthan Gum, Centaurea Cyanus (Cornflower) Flower Water*, Glyceryl Oleate, Sodium Benzoate, Parfum (Fragrance), Potassium Sorbate, Equisetum Arvense Leaf (Horsetail) Extract*, Urtica Dioica (Nettle) Extract*, Taraxacum (Dandelion) Officinale Leaf Extract*, Betula Alba (Birch) Leaf Extract*, Althaea Officinalis Root (Marsh Mallow) Extract*, Arctium Lappa Root (Burdock) Extract*, Fucus Vesiculosus (Bladderwrack) Extract*, Sambucus Nigra (Elderflower) Flower Extract*, Calluna Vulgaris (Heather) Flower Extract*, Alcohol*, Citric Acid, Benzoic Acid, Citral, Limonene
*składniki pochodzące z upraw ekologicznych **wyprodukowane z naturalnych składników

Odżywka nawilżająca
Skład INCI:
Aqua (Water)(Eau), Whey*, Aloe Barbadensis (Aloe Vera) Leaf Juice*, Cetearyl Alcohol, Cocoglycerides, Glyceryl Stearate, Butyrospermum Parkii (Shea) Butter*, Glycerin**, Octyldodecanol, Glyceryl Oleate, Coco-Glucoside, Xanthan Gum, Helianthus Annuus (Sunflower Seed Oil)*, Centaurea Cyanus (Cornflower) Flower Water*, Sodium Stearoyl Glutamate, Equisetum Arvense Leaf (Horsetail) Extract*, Urtica Dioica (Nettle) Extract*, Taraxacum (Dandelion) Officinale Leaf Extract*, Betula Alba (Birch) Leaf Extract*, Althaea Officinalis Root (Marsh Mallow) Extract*, Arctium Lappa Root (Burdock) Extract*, Fucus Vesiculosus (Bladderwrack) Extract*, Sambucus Nigra (Elderflower) Flower Extract*, Calluna Vulgaris (Heather) Flower Extract*, Alcohol*, Sodium Benzoate, Parfum (Fragrance), Lactic Acid, Potassium Sorbate, Citric Acid, Tocopherol, Hydrogenated Palm Glycerides Citrate, Citral, Limonene
*składniki pochodzące z upraw ekologicznych **wyprodukowane z naturalnych składników


Odżywka leave-in
Skład INCI: Aqua (Water)(Eau), Whey*, Aloe Barbadensis (Aloe Vera) Leaf Juice*, Lauryl Glucoside, Polyglyceryl-2 Dipolyhydroxystearate, Glycerin, Caprylic/Capric Triglyceride, Octyldodecanol, Cocoglycerides, Sodium Benzoate, Parfum (Fragrance), Lactic Acid, Beta Vulgaris (Beet) Root Extract, Hydrolyzed Corn Starch, Potassium Sorbate, Citric Acid, p-Anisic Acid, Citral, Citronellol, Limonene, Linalool.
* składniki pochodzące z upraw ekologicznych ** wyprodukowane z naturalnych składników

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz