28.08.2017

Duma Polski na bis, czyli mydełko pomarańcza i bergamotka od Majru

Polska, naturalna marka Majru debiutowała w moim domu w lipcu (czyt.: Poznajmy Majru). Opowiedziałam wam już o mydełku miętowym (czyt.: Duma Polski), więc czas na prezentację mydełka pomarańcza i bergamotka. 

Autor zdjęcia: Naturalna dusza

Mydełko pachnie intensywnie mieszanką pomarańczy i bergamotki. Zapach jest prześliczny. Kompozycja trafia w mój gust w 100%. Zapach po kąpieli utrzymuje się na ciele przez jakiś czas. 

Autor zdjęcia: Naturalna dusza

Konsystencja, podobnie jak w przypadku miętowego mydełka, jest średnio twarda. Mydełko się nie ślimaczy ani nie ciapie. Po kąpieli trzyma klasę na mydelniczce i szybko wraca do formy.

Mydełko bardzo dobrze się pieni. Nie ciapie się ani nie ślimaczy. Kostka bardzo dobrze trzyma się w dłoni. Nie wypada. 

Autor zdjęcia: Naturalna dusza

Mydełko jest wegańskie, nietestowane na zwierzętach i wyrabiane ręcznie. Jest wydajne i towarzyszy nam przez długo okres. Estetyka opakowanie jest piękna. Cieszy oczy. 

Autor zdjęcia: Naturalna dusza

W składzie czysta natura, m.in.:  oliwa z oliwek, olej kokosowy, olej rzepakowy, olej palmowy, masło shea, olej ze słodkich migdałów. 

Autor zdjęcia: Naturalna dusza

Pokochałam mydełko pomarańcza i bergamotka od pierwszego użycia. Mydełko idealnie odświeża ciało i ma moc relaksującą. Świetnie się czułam po kąpieli z tym mydełkiem. Kolejny raz marka Majru sprawiła mi wielką przyjemność. A to nie koniec mojej przygody z Majru, w raczej to dopiero początek. 

Mydełko do kupienia w oficjalnym sklepie w cenie 21 zł.

Autor zdjęcia: Naturalna dusza

Skład INCI: Składniki (INCI):  Sodium Olivate, Sodium Cocoate, Sodium Rapeseedate, Sodium Palmate, Sodium Shea Butterate, Sodium Almondate, Glycerin, Sodium Chloride, Citrus Bergamia Peel Oil Expressed, Sucrose, Citrus Aurantium Dulcis Peel Oil Expressed, Bixa orellana Seed, Linalool.

2 komentarze: