17.08.2017

Żel do mycia twarzy z naturalnym ekstraktem z ogórka od EkoKrem

Polska, naturalna marka EkoKrem wciąż rządzi w mojej pielęgnacji. Ostatnio delektuję się żelem do mycia twarzy z naturalnym ekstraktem z ogórka. A jest moc.

Autor zdjęcia: Naturalna dusza

Opis producenta 

Żel myjący do twarzy z ekstraktem z ogórka dzięki skrupulatnie dobranym, naturalnym i wyjątkowo łagodnym substancjom myjącym sprawia, że skóra staje się doskonale oczyszczona, nawilżona, a jednocześnie wolna od jakichkolwiek podrażnień. Kosmetyk dokładnie usuwa zanieczyszczenia oraz nadmiar sebum, jednak nie wysusza przy tym skóry i nie narusza jej ochronnej warstwy lipidowej. Jego skuteczne działanie nawilżające to zasługa aktywnie działających składników roślinnych, wśród których kluczową rolę pełnią: naturalna betaina, żel aloesowy, ekstrakt z lukrecji, ekstrakt z ogórka, gliceryna roślinna i olej konopny. Właściwości gojące i przeciwzapalne zapewniają D-pantenol, alantoina, aloes, hydrolat z zielonej herbaty oraz ekstrakt z lukrecji. Żelowa konsystencja daje uczucie świeżości i komfortu, pozostawia skórę wypoczętą i gładką, z nutką zapachową świeżego ogórka. Systematycznie stosowany pozwala cieszyć się czystą i promienną skórą przez długi czas.

Sposób stosowania: Nanieść niewielką ilość żelu na wilgotną skórę twarzy, delikatnie masować okrężnymi ruchami, a następnie dokładnie spłukać letnią wodą.

Żel przeznaczony jest do codziennej pielęgnacji każdej cery, zarówno suchej jak i mieszanej oraz tłustej, a także, dzięki wyjątkowo łagodnej formule, podrażnionej i wrażliwej.


Autor zdjęcia: Naturalna dusza

Moja ocena 

Żel pachnie intensywnie świeżo ukrojonym zielonym ogórkiem. Zapach jest fenomenalny. Uzależniłam się od niego. 

Konsystencja żelu jest galaretowata z lekką nutką wodnistości. Żel pieni się bardzo dobrze i znakomicie oczyszcza buzię. Nie wysusza. 

Opakowanie (125 ml) z pompką działa bez zarzutów. Żel jest wydajny. Wystarczy niewielka ilość, by oczyścić całą buzię. 

Żel należy zużyć w ciągu 5 miesięcy od otwarcia. 

Autor zdjęcia: Naturalna dusza

Moja skóra bardzo polubiła żel EkoKrem i jeszcze nieraz zawita u mnie w domu. Tym bardziej, że jego cena (35 zł) jest przyjazna dla portfela. 

Żel do kupienia na stronie EkoKrem poprzez formularz kontaktowy. 

Autor zdjęcia: Naturalna dusza

Skład INCI: Woda, glukozyd decylowy, hydrolat z zielonej herbaty, aloes, gliceryna roślinna, naturalna betaina, konserwant Leucidal Eko, D-pantenol, ekstrakt z lukrecji, aromatyczny ekstrakt z ogórka, cromollient SCE, olej konopny, guma ksantanowa, alantoina, kwas mlekowy.

6 komentarzy:

  1. Marki nie znam i w sumie chyba wybrałabym na początek inny produkt. Choć fajnie działa, to zapach raczej nie dla mnie :P. W oko wpadł mi ich sztyft, choć ja w sumie mam małego bzika na punkcie produktów do pielęgnacji ust :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Również uwielbiam pielęgnację ust, a pomadka EkoKrem jest świetna i kosztuje jedynie 10 zł.

      Usuń
  2. Nie znam produktów tej marki, chętnie się nim przypatrzę.
    Żel wydaje się pasować i mojej tłustej cerze :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Marka EkoKrem jest fantastyczna. Same perełki w niej wyszukuję.

      Usuń
  3. Strasznie mnie kusi ten żel!

    OdpowiedzUsuń