24.09.2021

Cytrusowy wodospad, czyli krem do rąk od BeBio by Ewa Chodakowska

Miałam już dwie wersje kremu do rąk od Ewy Chodakowskiej i bardzo je polubiłam. Postanowiłam skusić się na trzecią, ostatnią wersję - bambus i trawa cytrynowa. 

Krem pachnie bardzo intensywnie cytrusami. Jednak ma lekko gorzką nutę, która mi nie pasuje. Zapach jest na tyle mocny, że długo utrzymuje się na skórze. Mnie zapach przeszkadza i nie wrócę więcej do tego kremu. Wolę pozostałe, dwie wersje. 

Działanie, konsystencja i wrażenie są takie same, jak w przypadku wcześniejszych, dwóch wersjach. Krem jest świetny. Gdyby nie zapach, to krem dołączyłby do moich ulubieńców. A tak, to zostaje jako niemiłe wspomnienie. Na szczęście jest tani, to za dużo nie straciłam. Jeśli ktoś chce się przekonać, czy jemu zapach pasuje, to niech wybierze się do Rossmann'a. Krem kosztuje 13,49 zł.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz