17.09.2021

Rokitnik na deser, czyli krem do twarzy Tautropfen

Niemiecką, naturalną markę Tautropfen poznałam jeszcze w 2014 roku. Od tamtej pory marka przeszła trochę zmian, więc postanowiłam do niej wrócić. Wybrałam uwielbiamy przeze mnie krem rokitnikowy. Czy krem zachwycił mnie tak samo jak 7 lat temu (czy.: Kropla raju)? Zapraszam do lektury. 

Krem pachnie intensywnie owocami cytrusowymi. Zapach jest bardzo przyjemny dla nosa. 

Konsystencja kremu gęsta, treściowa, lekko tłustawa. Jednak krem się ładnie wtapia w skórę, zostawia tylko powłoczkę tłustego filmu na buzi. Nie przeszkadza to. Można się przyzwyczaić. 

Krem stosowałam i na dzień, i na noc. Jest uniwersalny. I też na każdą porę roku. Latem też się spisuje, mimo tłustości.

Krem jest mega wydajny. Wystarczy malutka ilość, by pokryć całą twarz. Po otwarciu należy go zużyć w ciągu 6 miesięcy.

Pokochałam ten krem miłością wielką. Podtrzymuję zatem swoją opinię sprzed 7 lat. Krem jest po prostu boski i jest warty swojej ceny. Jeszcze nieraz do niego będę wracać. Miłość do grobowej deski.

Krem do kupienia w sklepie Ecco-Verde w cenie 139 zł.



Skład INCI:     Aqua (Water)Simmondsia Chinensis (Jojoba) Seed Oil [1]glicerynaDecyl CocoateSorbitolPolyglyceryl-3 PolyricinoleateCera Alba (White Beeswax) ExtractSorbitan OleateHippophae rhamnoides oil [1]Theobroma Grandiflorum Seed ButterBenzyl AlcoholAromaLimoneneZinc OxideMagnesium SulfatePotassium SorbateLactic AcidHelianthus Annuus (Sunflower) Seed OilAloe Barbadensis (Aloe) Leaf Juice Powder [1]TocopherolLecithinLinaloolAlcoholCarthamus Tinctorius (Safflower) Seed OilCalendula OffIcinalis (Calendula) Flower Extract [1]CitralSunflower Seed Oil GlyceridesSoy AcidAscorbyl Palmitate (Vitamin C)Rosmarinus Officinalis (Rosemary) Leaf Extract


   1 - z kontrolowanych upraw ekologicznych

Konserwowany alkoholem benzylowym i sorbinianami potasu


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz