23.09.2015

Jaśminowe cudeńka od Florame

Francuska, naturalna marka Florame bezgraniczne mnie w sobie rozkochała. Po co tylko bym nie sięgnęła, to okazuje się hitem. Po prostu kosmetyki Florame stworzone są dla moich potrzeb. Niezmiernie się cieszę, że na mojej kosmetycznej drodze pojawiła się Florame. Podczas mojej naturalnej podroży spotkanie z Florame jest wielką sensacją. 

Autor zdjęcia: Naturalna dusza

Tym razem Florame przygotowała dla mnie jaśminową niespodziankę. Szybko wchłaniający się olejek i olejek pod prysznic pachną obłędnie. Mogę oficjalnie rzec, że stałam się miłośniczką jaśminu i nie wyobrażam sobie za sprawą Florame mojej pielęgnacji bez jaśminowej nuty. Piękna niespodzianka. Dziękuję Florame! Witam jesień z nutą jaśminu w tle. 


 Autor zdjęcia: Naturalna dusza

 Autor zdjęcia: Naturalna dusza

 Autor zdjęcia: Naturalna dusza

Autor zdjęcia: Naturalna dusza

Szybko wchłaniający olejek jaśminowy w cenie 116 zł (100 ml), a jaśminowy olejek pod prysznic w cenie 88 zł (200 ml) do kupienia w sklepie Florame w serii Pielęgnacja z jaśminem.

6 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Oj bardzo ciekawy. Florame wie, jak rozpieszczać miłośniczki kosmetyków naturalnych.

      Usuń
  2. Jej, wyobrażam sobie zapach tych kosmetyków, jaśmin jest obłędny w zapachu, zwłaszcza po deszczu, podobnie jak bez.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W domu chórem orzekli, że te zapachy są tak piękne, że aż szkoda używać tych kosmetyków.

      Usuń