1.09.2015

Na wydmach Maroka, czyli olejek z neroli Nat'Argan

Zapach neroli mnie uwiódł i podążam jego ścieżkami. Tym razem wybrałam olejek esencjonalny Nat'Argan z Maroka. 

Autor zdjęcia: Naturalna dusza

Olejek z neroli jest najmocniejszym antydepresantem wśród olejków esencjonalnych. Zapach faktycznie poprawia mi humor i działa relaksująco. Neroli to jeden z moich ulubionych zapachów. 

Autor zdjęcia: Naturalna dusza

Olejek esencjonalny Nat'Argan ma aż 30 ml i kosztuje 80 zł. W Polsce wyłącznie dostępny w sklepie Golden Oil.  

Moje kolejne nerolowe pozycje to woda kwiatowa od Florame (kup) w cenie 67 zł (200 ml) oraz masełko do ciała i twarzy (kup) w cenie 86 zł (100 ml). 

A wy lubicie neroli?

2 komentarze:

  1. Odpowiedzi
    1. Mnie bardzo służą oleje i mam już swoich ulubieńców. A olejki sobie też cenię. Neroli mnie w sobie rozkochało.

      Usuń