23.09.2015

W akcji z Cool Soap

Jestem niezaprzeczalnie wielką miłośniczką naturalnych mydełek. A jaki cudak aktualnie rządzi w mojej łazience? Greckie, ręcznie wyrabiane mydełko Cool Soap

Autor zdjęcia: Naturalna dusza

Cool Soap o subtelnym zapachu eukaliptusa zatopionym w lawendzie daje mi energię w jesienne poranki. Eukaliptus gra pierwszy skrzypce, więc kto nie lubi lawendy nie powinien się obawiać. 

Autor zdjęcia: Naturalna dusza

Więcej o Cool Soap napiszę niebawem. Na razie nie mogę się nim nacieszyć.

 Autor zdjęcia: Naturalna dusza

Na co dzień Cool Soap jest niedostępne w Polsce, ale można liczyć na TK MAXX, gdzie wypatrzyłam swój egzemplarz w cenie 16,99 zł (90 g). Mam nadzieję, że to nie jest jednorazowa wizyta w TK MAXX i Cool Soap się jeszcze pojawią. 

Autor zdjęcia: Naturalna dusza

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz