28.01.2016

Przy kominku z English Tea Shop

Jestem herbacianym smakoszem, a do naturalnych herbat English Tea Shop mam wyjątkową słabość. Trafienie na zestaw herbat bez kofeiny Wellness Collection poprawiło mi nastrój. Marzyło mi się, by poznać herbaty z tej kolekcji, bo Energise Me bardzo mi pasowała (czyt. Nabierz energii). English Tea Shop to jedna z ciekawszych, herbacianych marek. Jej herbaty produkowane są na Sri Lanka i posiadają certyfikat Soil Association. 

Autor zdjęcia: Naturalna dusza

Kolekcja zawiera herbatę Detox Me (oczyszczająca), Happy Me (poprawiająca samopoczucie), Sleepy Me (ułatwiająca zasypianie), Slim Me (wyszczuplająca), Revive Me (dodająca energii) i Sensual Me (pobudzająca zmysły). 12 piramidek (silken pyramid bags) pozwalają delektować się herbatami do woli i zdecydować, które wersje odpowiadają naszym zmysłom. Kolekcja kosztowała 19,99 zł.

Wellness Collection ma dość bogaty przegląd smakowy. Mnie najmocniej urzekła herbata Sensual Me, która ma głęboki, lekko słodkawy smak. Natomiast herbata Sleepy Me w ogóle nie trafiła w mój gust. Pozostałe wersje są przyjemnymi herbatami, ale jednak brakuje im trochę do mojego faworyta Sensual Me.

Wellness Collection rozbudziła mój apetyt na markę English Tea Shop i z pewnością będę jeszcze wypatrywać tych herbat w sklepie TK MAXX. 

Autor zdjęcia: Naturalna dusza

Slim Me: Organic green tea (54%), organic cinnamon (20%), organic ginseng (12%), organic ginger (10%), organic acai berries (4%). 

Sleepy Me: Organic chamomile (62%), organic lavender buds (12%), organic hop leaves (11%), organic valerian roots (11%), organic lemon balm (4%). 

Sensual Me: Organic lemongrass (34%), organic rooibos (16%), organic hibiscus (14%), organic licorices root (12%), organic cinnamon (10%), organic blackberry leaves (8%), organic lavender (6%).

Happy Me: Organic lemongrass (34%), organic apple (22%), organic orange peel (14%), organic ginger (12%), organic cardamom (8%), organic cinnamon (4%), organic coriander (4%), organic marigold flower (2%).

Detox Me: Organic peppermint (32%), organic spearmint (16%), organic fenugreek (12%), organic fennel seeds (10%), organic elderflowers (8%), organic turmeric (5%), organic lemon peels (5%), organic nettle (4%), organic rosemary (3%), organic licorice (3%) and organic marigold (3%).

Revive Me: Organic white tea (27%), organic moringa (19%), organic rosehip (10%), organic cinnamon pieces (8%), organic lemongrass (8%), organic spearmint (8%), organic nettle (5%), and organic ginseng (5%).

2 komentarze:

  1. qrcze ale Ci pozytywnie zazdroszcze , a u mnie w TX Maxx nigdy nie moge na takie trafić , a chetnie bym spróbowała ;/ , uwielbiam herbate i poznawać nowe smaki i marki ... jaka szkoda...
    zyczę miłych chwil z filizanką herbaty :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ci za miłe słowa. Jednak nie trać nadziei, bo TK MAXX jeszcze może sprawić ci niespodziankę i znajdziesz tam niespotykane herbaty.

      Usuń