2.01.2016

Smakowity początek roku, czyli nowinki od Marius Fabre, Golden Oil i Argan D'Or

Początek roku rozpoczął się wyjątkowo pomyślnie. W moje łapki trafiły same cudności. 


Pomarańczowe mydełko na bazie masła shea produkowane w Chorwacji jest mi bardzo dobrze znane, więc chętnie do niego wróciłam. Natomiast greckie mydełko na bazie mleka oślego (opis), czarne mydło peelingujące Marius Fabre (opis) i niemiecka pomadka do ust Argan D'Or (opis) są dla mnie zupełnymi nowościami. Jestem ich ogromnie ciekawa. Mam nadzieję, że okażą się moimi pierwszymi hitami w roku 2016. 


6 komentarzy:

  1. Naturalne i mało znane produkty,czyli coś dla mnie i czuję że u mnie by się sprawdziły :)
    Cena trochę wysoka ale wiadomo coś za coś ;)

    Czekamy na recenzje .

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że intuicja mnie nie zawiodła i nowinki okażą się prawdziwymi hitami.

      Usuń