15.01.2016

Śnieżna Ilua

Polska, naturalna marka Ilua wkroczyła na rynek w 2014 roku. Ilua swoje kosmetyki opiera na bazie z lodowca norweskiego. Ceny wahają się od 90 zł (tonik) do 600 zł (zestaw). W moje łapki wpadły próbki, które pozwoliły mi wyrobić sobie zdanie o marce. Jestem pewna, że Ilua zjedna sobie sporą grupę fanek, które kochają naturalne kosmetyki z wysokiej półki cenowej. 

 Autor zdjęcia: Naturalna dusza

Autor zdjęcia: Naturalna dusza


No. 1 Krem na dzień Piękność Dnia
No. 2 Krem na noc przeciwzmarszczkowy Lady in Red
No. 3 Serum przeciwstarzeniowe Trzęsienie Czasu
No. 4 Masełko do twarzy Dom Błękitnych Mango

6 komentarzy:

  1. Ilua to moje odkrycie kosmetyczne wszechczasów :-).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że znalazłaś swoją idealną markę.

      Usuń
  2. Wow, nie mój przedział cenowy jak na razie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na szczęście są próbki, więc można ocenić, czy naszym zdaniem te kosmetyki są warte tych cen.

      Usuń
  3. Wow, ceny faktycznie z górnej półki ale jakie opakowania, składy i strona internetowa :D Cena obecnie dla mnie zaporowa ale firma warta zainteresowania :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ilua cenowo dorównała polskim kosmetykom naturalnym Fridge by yDe.

      Usuń