7.07.2015

Z BioAroma komary nam niestraszne

Lato kochają wszyscy. Komary też. W poszukiwaniu czegoś przeciw komarom trafiłam na olejek BioAroma odstraszający komary. Ciekawość zwyciężyła i zakupiłam produkt. 


 Autor zdjęcia: Naturalna dusza


Opis producenta 

Skuteczna ochrona przeciw komarom i unikalne, naturalne składniki. 

W 100% naturalny olejek odstraszający komary. Zawiera bogactwo eterycznego olejku z drzewa herbacianego, jałowca i olejku neroli. 

Idealny dla dzieci, gdyż nie podrażnia nawet delikatnej skóry dziecka i jest skutecznym sposobem na uniknięcie ukąszenia.

Składniki: 
olejek ze słodkich migdałów - łagodzi, nawilża, wygładza
jałowiec - łagodzi, wzmacnia, odstrasza komary
olejek z orzechów nerkowca - wzmacnia, pobudza komórki
olejek z drzewa herbacianego - działa bakteriobójczo, łagodzi podrażnienia, przywraca równowagę skóry

Stosowanie: 
Nanieś olejek na narażone na ugryzienia komarów części ciała. Wyłącznie do użytku zewnętrznego. 


Autor zdjęcia: Naturalna dusza


Moja ocena 

Do wyboru miałam dwie pojemności produktu - 50 ml i 100 ml. Wybrałam tą mniejszą i to był dobry wybór. 

Zapach mnie lekko rozczarował. Po obejrzeniu składu spodziewałam się oczywiście woni drzewa herbacianego, ale również liczyłam na neroli. Niestety drzewo herbaciane jest tak bardzo intensywne, że zagłusza wszystkie inne składniki. Po neroli ani śladu. Nie polubiłam tego zapachu. Do tej pory miałam lepsze zdanie o drzewie herbacianym i teraz będę ostrożniejsza w stosunku do kosmetyków z tym składnikiem. Już tak chętnie nie zrobię zakupu w ciemno, widząc drzewo herbaciane w składzie. Być może cała mieszanka olejku sprawiła, że drzewo herbaciane w tym przypadku tak mi nie przypadło do gustu, bo wcześniej np. w mydle Druide (czyt. Sensacja z Druide) czy Bergland (czyt. Drzewo herbaciane od Bergland) zapach mi bardzo pasował. 

Plus jest taki, że zapach jest tak odstraszający, że komary faktycznie nie wykazują nami zainteresowania, kiedy nasze ciało wysmarujemy tym olejkiem. Tylko trzeba się liczyć z tym, że nie tylko komary będą nas unikać. Tym samym ten olejek może być stosowany jako niezawodna, naturalna antykoncepcja i jest lepszy niż wymówka "kochanie, mam migrenę". Gwarantuję, że zadziała i całe łóżko będziemy miały tylko dla siebie, bo nawet pupile od nas uciekną. 


 Autor zdjęcia: Naturalna dusza


Olejek zużyję po prostu do pielęgnacji ciała po kąpieli, zamiast balsamu i potraktuję go jako odżywczy olejek. Postaram się przełknąć zapach, choć to nie będzie takie łatwe. Zapach tego olejku stawiam w tej samej kategorii, co neem i paczulę, których wystrzegam się jak ognia. Jeśli wy lubicie te zapachy, to nie straszny będzie dla was ten olejek. 

Olejek jest bardzo wygodny w aplikacji. Opakowanie naprawdę dopracowane i lekkie. Buteleczka spisała się świetnie i przyda mi się do kosmetyków samoróbek

Szkoda, że akurat nie trafiłam z zapachem. Do tej pory wszystkie spotkane kosmetyki BioAroma mi bardzo pasowały i to pierwszy przypadek, kiedy wiem, że już więcej nie wrócę do kosmetyku tej greckiej marki. 

Autor zdjęcia: Naturalna dusza


SKŁAD (INCI):PRUNUS AMYGDALUS DULCIS (SWEET ALMOND) OIL, JUNIPERUS COMMUNIS (JUNIPER) FRUIT OIL, CITRUS AURANTIUM (NEROIL) FLOWER OIL, MELALEUCA ALTERNIFOLIA (TEA TREE) LEAF OIL, LIMONENE 
(SKŁADNIKI OLEJKÓW ETERYCZNYCH W 100% NATURALNE)


8 komentarzy:

  1. Właśnie szukałam czegoś naturalnego na komary, ale widzę, że packa na muchy działa najbardziej neutralnie. Obawiam się tych mocnych zapachów, z drugiej strony chemiczne odstraszacze komarów czasem i alergie u mnie wywołały.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli lubisz mocny zapach drzewa herbacianego. to ten olejek jest w sam raz, ale jak nie lubisz, to nie sięgaj po niego.

      Usuń
  2. Ja używam Mosquiterum, to taki typowy spray, ale nie zawiera tego groźnego DEET i pachnie bardzo przyjemnie, mocno cytrusowo. Mój syn wykazuje alergie na tego typu preparaty, a ten mu nie zaszkodził i no i działa, jak trzeba, tylko trzeba się psikać co godzinę, bo w upale zapach szybko wietrzeje ze skóry. zapach olejku z drzewa herb. lubię, ale mi się bardzo "przejadł", bo kiedyś namiętnie go używałam w czystej postaci, za to lubię eukaliptusowy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Florame ma jeszcze ciekawy, naturalny spray przeciw komarom i świecę :) http://sklep.florame.com.pl/28-ochrona-przeciw-moskitom

      Usuń
    2. Bardzo ciekawe, czy działają i jak pachną, z taką świecą można by napalić na wieczór i przy otwartym oknie siedzieć.

      Usuń
    3. Też mnie bardzo zaintrygowały te produkty Florame.

      Usuń
  3. Hahaha komentarz o antykoncepcji najlepszy :D Na męża mojego tak działa wcierka z kozieradki :D
    Ja na komary zamierzam zrobić sobie własny spray...z olejkiem z drzewa herbacianego bo w sumie mi on się bardzo podoba :) w tej czystej postaci ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie dziwię się twojemu mężowi. Też nie trawię wcierki z kozieradki ;)

      Usuń