13.02.2016

Brzoskwiniowa rozkosz, czyli mleczko do zmywania twarzy Druide

Uwielbiam mleczka do zmywania twarzy, a słynne wody micelarna nie zyskały mojego poparcia. Również kocham kanadyjską, naturalną markę Druide, więc to była tylko kwestia czasu, gdy do mojej kosmetycznej kolekcji dołączy mleczko z Kanady. 

Autor zdjęcia: Naturalna dusza

Opis producenta 

Mleczko oczyszczające do demakijażu głównie przeznaczone jest do cery wrażliwej i naczyniowej.

W mleczku znajduje się m.in.: awokado, mandarynka, magnolia, witamina E, proteiny ryżu, masło Shea.

Delikatne mleczko do demakijażu nadaje się nawet do najbardziej wrażliwej cery twarzy. 

Mleczko służy do usuwania wszelkich nieczystości oraz pozostałości po makijażu. W 100% naturalna kompozycja, której bazą są ekstrakty roślinnego pochodzenia i organicznego oczyszcza, nawilża, chroni i regeneruje. Działa przeciwzmarszczkowo i wzmacnia ścianki naczyń, chroniąc przed powstawaniem naczyniaków. Odbudowuje prawidłowe ph i przywraca skórze blask. Mleczko nadaje się do codziennego użytku.

Autor zdjęcia: Naturalna dusza

Moja ocena 

Mleczko powitało mnie brzoskwiniową, apetyczną świeżością. Bardzo podoba mi się ten zapach. Jest intensywny, ale nie utrzymuje się długo na skórze. 

Mleczko zachwyciło mnie swoją gęstą konsystencją. Ta gęstość jest dla mnie idealna. 

Mleczko ma pojemność 250 ml. To zdecydowanie najbardziej wydajne mleczko w moim życiu. Opakowanie służy przez pół roku. Należy je zużyć w ciągu 12 miesięcy od otwarcia. 

Przezroczysta buteleczka jest wygodna w użyciu i pozwala kontrolować zużycie. Pompka działa bez zarzutów. 

Mleczko Druide świetnie dba o moją skórę, rewelacyjnie ją oczyszcza i pozostawia świeżą. Efekt jest spektakularny i mleczko jest warte swojej ceny. Mleczko Druide na stałe wpisuje się w moją pielęgnację i aktualnie jest moim nr 1 w kategorii mleczek do twarzy. 

W Polsce mleczko dostępne wyłącznie w sklepie Golden Oil w cenie 78 zł. Aktualnie jest w niższej cenie - 62,40 zł. 

 Autor zdjęcia: Naturalna dusza

Skład INCI: Aqua, Matricaria recutita (Chamomile) Extract*, Octyldodecanol, Glyceryl stearate, Potassium Olivoyl hydrolyzed wheat protein, Cetearyl alcohol, Glyceryl oleate, Cetearyl glucoside, Glycerin, Butyrospermum parkii (Shea) butter*, Cocamidopropyl betaine, Persea gratissima (Avocado) Oil*, Aloe barbadensis leaf powder*, Polyglyceryl-3 palmitate, Tocopherol (Vitamin E), Caprylic/capric triglyceride, Hydrolyzed rice protein, Usnea barbata extract [CO2], Anthemis nobilis (Roman Chamomile) flower Oil*, Michelia alba (Magnolia) flower Oil, Ormenis multicaulis (Wild chamomile) Oil*, Citrus nobilis (Mandarin) peel Oil*, Polyglyceryl-6-caprylate, Potassium hydroxide, Levulinic acid, Sodium benzoate, Xanthan gum, Potassium sorbate, Citric acid, Sodium citrate. (Essential oil components: Limonene, Linalool).
* Ingredients from Organic Farming

2 komentarze:

  1. Jak starcza na pół roku , to za tą cenę warto .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mleczko jest niesamowicie wydajne. Mój ulubieniec mleczkowy. Miłość do grobowej deski.

      Usuń