9.02.2016

Wskoczyło do koszyka, czyli Urtekram, Stara Miodarka i Estelle & Thild

Temperatura za oknem zachęca do spacerów, więc szybka rundka po sklepach zakończyła się oto takimi naturalnymi zdobyczami. 

Pasta do zębów z Danii od Urtekram pojawiła się w samą porę. Akurat wypatrywałam nowej pasty bez fluoru. 

Autor zdjęcia: Naturalna dusza

Szwedzki fiołkowy scrub do ciała Estelle & Thild w cenie regularnej kosztuje 159 zł (€28.20), ale na szczęście mam blisko do TK MAXX, gdzie scrub czekał na mnie w cenie 20 zł (150 ml). 

 Autor zdjęcia: Naturalna dusza

Naturalne, ręcznie robione mydła kastylijskie Stara Miodarka wyprodukowane zostały przez Rodzinne Gospodarstwo Pasieczne "Miody Dworskie". Jako miłośniczka naturalnych mydełek nie mogłam nie przygarnąć choćby jednej sztuki. Padło na wersję Miód i pyłek. W składzie mydełka jest też mleko. 

Autor zdjęcia: Naturalna dusza

Mydełka Stara Miodarka kosztują 12,95 zł i można je kupić stacjonarnie w krakowskim sklepie Natura, ul. Krakowska 26. 

Autor zdjęcia: Naturalna dusza


2 komentarze:

  1. Ja wypatrzyłam ostatnio pastę Urtekram dla dzieci w sklepie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pasty dla dzieci Urtekram spotykam często, ale z pastami dla dorosłych był kłopot. Na szczęście już znalazłam sklep, gdzie się pojawiły.

      Usuń