16.02.2016

Francuski romantyzm, czyli naturalne mydła od Avril

Francuskie, naturalne mydełka z Prowansji od Avril wpadły mi w oko jeszcze we wrześniu ur. (czyt. Naturalne mydełka od Avril). Wyczekiwałam ich z niecierpliwością. Nareszcie dotarły do mnie. 

 Autor zdjęcia: Naturalna dusza

Cena regularna mydeł Avril wynosi 12,30 zł (2,80€), a w sklepie Ecco-Verde kosztują 13,89 zł. Mnie natomiast udało się je zakupić w świetnej cenie 9,90 zł w krakowskim sklepie Bio Vert, który dba o swoich klientów i spełnia ich mydlane marzenia. 

 Autor zdjęcia: Naturalna dusza

Nie mogę się już doczekać pierwszej kąpieli z francuskimi mydełkami. Pachną niesamowicie, szczególnie migdał. Jestem oczarowana marką Avril i to z pewnością nie koniec mojej przygody z marką, której siedziba znajduje się w malowniczym mieście Roubaix. 

Autor zdjęcia: Naturalna dusza

Skład INCI Migdał: Sodium Palmate**, Aqua/Water, Sodium Palm Kernelate**, Parfum/Fragrance, Glycerin**, Argania Spinosa Kernel Oil*, Helianthus Annuus (Sunflower) Seed Oil, Tocopherol, Tetrasodium Glutamate Diacetate, Citric Acid, Sodium Chloride.
* Ingredients from organic farming
** Made using organic ingredients

Skład INCI Figa: Sodium Palmate**, Aqua/Water, Sodium Palm Kernelate**, Parfum/Fragrance*, Glycerin**, Argania Spinosa Kernel Oil*, Helianthus Annuus (Sunflower) Seed Oil, Tocopherol, Tetrasodium Glutamate Diacetate, Citric Acid, Sodium Chloride, CI 77007/Ultramarines, Limonene.
* Ingredients from organic farming
** Made using organic ingredients

6 komentarzy:

  1. Piękne kosteczki, uwielbiam mydła palmowe.

    OdpowiedzUsuń
  2. Avril ma mydła. Nie wiedziałam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Avril ma bardzo bogatą ofertę. Można wyszukać niezłe cudeńka.

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. Nie mogę się doczekać, aż się do nich zabiorę.

      Usuń