10.06.2015

Szwedzkie nowości od Estelle&Thild

O szwedzkiej, naturalnej marce Estelle&Thild wspominałam rok temu (czyt. Estelle&Thild oraz Neom Organics w TK MAXX). Wtedy bardzo mnie zaciekawiła, więc z rumieńcem na twarzy obserwowałam jej rozwój. 

Markę założyła Pernilla Rönnberg w 2007 roku, a nazwa pochodzi od imion jej córek: Estelle i Mathilde. Aktualnie szwedzkie kosmetyki z EcoCert sprzedawane są w ponad 1300 sklepach na całym świecie oraz internetowo z wysyłką na cały świat w sklepie: Estelle&Thild.

Kosmetyki Estelle&Thild wielokrotnie były nagradzane, a British Vogue nazwał olejek Super BioActive Repairing Oil Complex - a friend for life. 

Ostatnio moją uwagę przykuły nowe kosmetyki dostępne w czterech wersjach zapachowych: Sparkling Citrus Bloom, Fresh Water Lily, Spring Rose Blonde i Sweet Vanilla Blossom. 


W nowej linii znajdziemy: masła do ciała, balsamy do ciała, olejki do ciała, scruby do ciała, żele pod prysznic i balsamy do rąk. Ceny wahają się od 18$ do 25$. 







Do tej pory Estelle&Thild tylko raz zagościła w sklepie TK MAXX i na darmo jej szukać w polskich sklepach stacjonarnych czy internetowych. Jednak mam ogromną nadzieję, że niedługo na stałe zawita do naszego, pięknego kraju. 


2 komentarze:

  1. Odpowiedzi
    1. To jedna z tych marek, za którą najmocniej tęsknię i wypatruję w TK MAXX.

      Usuń