13.03.2015

I nie zaiskrzyło, czyli sok z rokitnika

Rokitnika kocham w kosmetykach. Jednak od pewnego czasu kusiło mnie wypróbowanie soku z rokitnika. Intuicja mi podpowiadała, że wydanie na ten sok ok. 25 zł jest nierozsądną decyzją, więc zakupiłam sok z rokitnika, dopiero gdy trafiłam na przystępną cenę. Sok z rokitnika Zielona Tłocznia kosztował 7,30 zł (200 ml). 

biosklep.com.pl


Opis producenta 

Ciesz się piękną cerą i lśniącymi włosami!

Oto główne zalety spożywania Soku z rokitnika:

ma zbawienny wpływ na cerę oraz włosy – wzmacnia i odżywia
przeciwdziała łysieniu i powstawaniu łupieżu
doskonały przy leczeniu zmian skórnych – trądziku, grzybicy oraz blizn
jest naturalnym antydepresantem – zawiera serotoninę
poprawia krążenie oraz pracę serca
jest silnym antyoksydantem – chroni przed nowotworami
oczyszcza wątrobę i wspomaga jej pracę
źródło witamin m.in. A, C i E
pomaga przy stanach zapalnych układu pokarmowego i problemach żołądkowych

zawiera kwasy tłuszczowe omega 3, 6, 7 i 9.

Moja ocena 

Smak rokitnika zwalił mnie z nóg. Nie tego się spodziewałam. Oczekiwałam, że będę w stanie go chociaż przełknąć, a mam z tym duże trudności. Nawet dodany do herbaty daje o sobie znak. Sok ma bardzo ostry smak. Nie piję alkoholu, więc dla mnie tak palący smak (z gatunku wódki) jest nie do zniesienia. Sok z rokitnika to sok w 100% nie dla mnie. Nie byłam w stanie dokończyć butelki. Całe szczęście, że posłuchałam intuicji i nie wydałam sporej sumy na ten sok. 

Po nieprzyjemnej przygodzie z sokiem z rokitnika hamuję swoje zapędy przed próbowaniem nieznanych soków. Na razie muszę dojść do siebie. Sok z rokitnika daje niezłego kopa. Sok tylko dla odważnych i zapalonych smakoszy alkoholu. 


4 komentarze:

  1. Współczuję doznań:-/ Słyszałam już o tym, że nie jest smaczny i do tego zapach też nie powala. Znając życie pewnie bym sobie z niego robiła maseczki, hihi:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na dokończenie butelki nie było chętnych.
      A jakoś na maseczki nie miałam ochoty.
      Całe szczęście, że był w miarę tani.

      Usuń