29.05.2015

Długo wyczekiwani goście od Lavander i Druide

Wyprzedaż w sklepie Golden Oil (czyt. Wyprzedaż w Golden Oil) przyciągnęła tłumy. Ja już od dawna ostrzyłam pazurki na kilka kosmetyków, więc niższe ceny zachęciły do szybszej realizacji marzeń. 

I tak stałam się posiadaczką chorwackiego kremu do twarzy i ciała Lavander z nieśmiertelnikiem oraz kanadyjskiego kremu do rąk Druide z magnolią i masłem shea. 

 Autor zdjęcia: Naturalna dusza

O kremie z nieśmiertelnikiem Lavander pisałam w marcu (czyt. Naturalna Chorwacja). Już wtedy wiedziałam, że to jest krem stworzony wprost dla mojej suchej cery. 

Choć producent poleca stosowanie kremu do twarzy i ciała, to ja przeznaczam go wyłącznie do twarzy. 

Autor zdjęcia: Naturalna dusza

Lavander nie testuje na zwierzętach. Swoje kremy wytwarza ręcznie i nie stosuje do nich wody.

W swojej ofercie ma tylko dwa kremy: z nieśmiertelnikiem oraz z nagietkiem lekarskim. Kremy produkowane są dla sklepu Golden Oil

Autor zdjęcia: Naturalna dusza

Na rynku kosmetyków naturalnych jest bardzo mało kremów z nieśmiertelnikiem. A te, które są, choć są bardzo dobre np. Nature's Bio (czyt. Ciekawość popłaca) czy SO'BiO étic najczęściej opierają się na wodzie z nieśmiertelnika (Helichrysum Italicum Flower Water).

Natomiast Lavander stosuje esencjonalny olejek z nieśmiertelnika z własnej plantacji w ilości aż ok. 30%, co czyni ten krem wyjątkowym. 

Olejek z nieśmiertelnika należy do najdroższych olejków i trudno dostępnych. Cena za 5 ml sięga nawet 350 zł (np. Taoasis w cenie 196 zł czy Young Living w cenie 111,84$). 

Autor zdjęcia: Naturalna dusza

O cudownym działaniu nieśmiertelnika pisałam w październiku ur. (czyt. Ukryte lato).

Autor zdjęcia: Naturalna dusza

Spotkanie z kremem Lavander nie jest ani przypadkowe, a nie przygodne. Pokochałam go całym sercem i jest jednym z fajniejszych moich, naturalnych odkryć roku 2015. 

W Polsce produkt wyłącznie dostępny w sklepie Golden Oil aktualnie w niższej cenie z 86 zł na 73,10 zł. W sklepie stacjonarnym w cenie - 69 zł. 

Autor zdjęcia: Naturalna dusza

Skład INCI: olea europea (fruit) olive oil, helichrysum italicum (immortelle) essential oil (ok. 30%), simmondsia chinensis (jojoba) oil, theobroma cacao (cocoa) seed butter, lavandula officinalis (lavender) essential oil.

 Autor zdjęcia: Naturalna dusza

Krem do rąk Druide już od jakiegoś czasu chodził mi po głowie. Byłam ciekawa, co kanadyjski producent zaoferuje dla moich suchych dłoni. Wybrałam wersję do bardzo suchej skóry z magnolią i masłem shea. 

Nie mogę się doczekać rezultatów stosowania kremu. Pierwsze wrażenia są bardzo pozytywne. Powitał mnie piękny, kwiatowy zapach i jedwabista konsystencja. Intuicja podpowiada mi, że wyszukałam kolejną perełkę z oferty Druide

Autor zdjęcia: Naturalna dusza

Opis producenta

Wiele składników zawartych w tym kremie to bezcenna skarbnica wysokiej jakości olejów roślinnych i ekstraktów. Krem pomaga przywrócić prawidłowe pH skóry jak również odzyskać elastyczność. Poprzez aloes organiczny nawilży i odżywi, a za pomocą oliwy z oliwek, masła shea, oleju słonecznikowego, oleju kokosowego, kwiatu magnoli poprawi kondycję skóry i intensywnie nawilży oraz zregeneruje. Ekstrakty pestek moreli, drzewa różanego, limonki, pomarańcza, wanilii, grejpfrut odświeży i złagodzi wszelkie dolegliwości i niedogodności. Wszystkie składniki zadziałają antybakteryjnie i zapobiegawczo, aby nie dopuścić do infekcji skóry. W znaczący sposób poprawiają jakość skóry, a także przyspieszają odnowę. Krem nadaje się do codziennego zastosowania.

Autor zdjęcia: Naturalna dusza

Skład INCI: Aloe barbadensis leaf juice*, Carthamus tinctorius (Safflower) oleosomes, Aqua, Olea europeae (Olive) oil*, Helianthus annuus (Sunflower) oil*, Glycerin, Butyrospermum parkii (Shea) butter*, Phyto Squalane (from olive oil), Hydrolyzed rice protein, Cocos Nucifera (Coconut) Oil, Michelia alba (Magnolia) oil, Pyrus Armeniaca (Apricot) Fruit Extract, Aniba Rosaeodora (Rosewood) Wood Extract, Citrus Aurantifolia (Lime) Peel Extract, Citrus Aurantium Dulcis (Orange) Peel Extract, Vanilla Planifolia Fruit Extract, Citrus Grandis (Grapefruit) Peel Extract, Cyamopsis tetragonoloba gum*, Sodium citrate, Caprylic/capric triglyceride, Sorbic acid, Xanthan gum, Tocopherol, Polyglyceryl-6-caprylate, Benzyl alcohol, Usnea barbata extract [CO2], Salicylic acid, Polyglyceryl-3 palmitate.
*Ingredients from Organic Farming

 Autor zdjęcia: Naturalna dusza

W Polsce produkt wyłącznie dostępny w sklepie Golden Oil aktualnie w niższej cenie z 28 zł na 26,60 zł. Cena regularna - 6,95$.

Autor zdjęcia: Naturalna dusza

A wy na coś skusiłyście się na wyprzedaży w Golden Oil?

2 komentarze:

  1. Gratuluję nabytków, miłego używania!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję.
      Używanie w trakcie i jestem oczarowana. Kosmetyki stworzone dla mojej suchej skóry.

      Usuń