4.05.2016

Kwiatowa rozkosz z Australii, czyli Zuii Organic

Niedawno na polskim rynku pojawiła się australijska, naturalna marka Zuii Organic opierająca swoje kosmetyki na sproszkowanych płatkach kwiatów. Miałam okazję poznać ją bliżej.

Autor zdjęcia: Naturalna dusza

Autor zdjęcia: Naturalna dusza

Autor zdjęcia: Naturalna dusza

Autor zdjęcia: Naturalna dusza

Autor zdjęcia: Naturalna dusza

Pomadka Azalea, cienie Summer, błyszczyk Frangipani
Autor zdjęcia: Naturalna dusza

Pomadka Azalea (po lewej) i błyszczyk Frangipani
Autor zdjęcia: Naturalna dusza

Cienie Summer
Autor zdjęcia: Naturalna dusza

Cienie Summer na ręce (bez brązu)
Autor zdjęcia: Naturalna dusza

Cienie Wave
Autor zdjęcia: Naturalna dusza

Cienie Summer (po lewej) i Passion (po prawej)
Autor zdjęcia: Naturalna dusza

Czarny tusz do rzęs Flora Volume
Autor zdjęcia: Naturalna dusza

Autor zdjęcia: Naturalna dusza

Autor zdjęcia: Naturalna dusza

Kredka do oczu czarna Black (po lewej) i szmaragdowa Emerald (po prawej)
Autor zdjęcia: Naturalna dusza

Pojedynczy cień Raspberry
Autor zdjęcia: Naturalna dusza

Pojedynczy cień Raspberry na ręce
Autor zdjęcia: Naturalna dusza

Pojedynczy cień Sunflower
Autor zdjęcia: Naturalna dusza

Pojedynczy cień Sunflower (po lewej) i pojedynczy cień Raspberry
Autor zdjęcia: Naturalna dusza

Rozświetlacz Berry
Autor zdjęcia: Naturalna dusza

Rozświetlacz Berry na ręce
Autor zdjęcia: Naturalna dusza

Rozświetlacz Raspberry
Autor zdjęcia: Naturalna dusza

Rozświetlacz Raspberry na ręce
Autor zdjęcia: Naturalna dusza

Rozświetlacz Peach
 Autor zdjęcia: Naturalna dusza

Rozświetlacz Peach na ręce
Autor zdjęcia: Naturalna dusza

Rozświetlacz Melon
 Autor zdjęcia: Naturalna dusza

Rozświetlacz Peach (po lewej) i Melon (po prawej)
Autor zdjęcia: Naturalna dusza

Rozświetlacz Mango
Autor zdjęcia: Naturalna dusza

Rozświetlacz Mango (po lewej ) i Peach (po prawej)
Autor zdjęcia: Naturalna dusza

Najjaśniejsze kolory w ofercie podkładów w płynie Zuii Organic to Rose i Natural Fair. Choć mogą wydawać się mocno kryjące, to ładnie wtapiają się w skórę i są mało widoczne. Dają naturalny efekt. 


Podkład w płynie Rose
 Autor zdjęcia: Naturalna dusza

Podkład w płynie Rose (po lewej) i Natural Fair (po prawej)
 Autor zdjęcia: Naturalna dusza

Podkład w płynie Rose (po lewej) i Natural Fair (po prawej) pod innym kątem
Autor zdjęcia: Naturalna dusza

Przeglądając ofertę Zuii Organic internetowo, najmocniej zainteresowały mnie trzy kosmetyki: perłowa pomadka Azalea, błyszczyk Frangipani i poczwórne cienie Summer. Po zapoznaniu się z marką z bliska okazało się, że wybrane przeze mnie nie do końca spełniają moje oczekiwania. Pomadka i błyszczyk nie są w moich kolorach, a i inne kolory nie wpadły mi w oko. Natomiast w poczwórnych cieniach przypasowały mi jedynie trzy, jasne kolory, bo mocne brązy ostatnio poszły u mnie na dalszy plan. Ku mojemu zaskoczeniu to sypkie rozświetlacze podbiły moje serce. Kolory tak śliczne, że trudno byłoby mi wybrać ten jedyny, ulubiony. Wahałam się między Berry a Peach. Nie mogę też pominąć faktu, że kredki do oczu są bardzo trwałe, trudno mi było je zmyć z ręki. 

Zuii Organic skrywała niespodzianki i cieszę się, że ją poznałam na żywo, bo po raz kolejny przekonałam się, że często rzeczywistość odbiega od internetowej wizji. 

W Polsce te kwiatowe kosmetyki z Australii dostępne w sklepie Zuii Organic. Aktualnie jeszcze dziś do północy obowiązuje zniżka 10% na wszystkie kosmetyki z hasłem wymiana


Autor filmu: Naturalna dusza


2 komentarze:

  1. Sypkie rozświetlacze są rewelacyjne! Polecam Ci też bazę pod podkład rozświetlającą - kolor brzoskwiniowy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie masz na myśli kolor morelowy, bo brzoskwini nie mają. Mnie pasowała tylko w kolorze naturalnym lub miętowym. Tylko ja na takie bazy to spoglądam w gatunku ciekawostki przyrodniczej :)

      Usuń