25.08.2015

Boska marka Unique

Naturalna marka z Danii Unique rozkochała mnie w sobie na dobre (czyt. Poczuj się unikatowo). Tym razem moje serce podbija chabrowe mleczko do ciała oraz specjalna kuracja pielęgnacyjna do włosów. Marka Unique jest po prostu boska. 

Autor zdjęcia: Naturalna dusza

 W Polsce Unique wyłącznie dostępna w Cedrynek oraz iperfumy.pl.


 Autor zdjęcia: Naturalna dusza

 Autor zdjęcia: Naturalna dusza

 Autor zdjęcia: Naturalna dusza

 Autor zdjęcia: Naturalna dusza

 Autor zdjęcia: Naturalna dusza

Autor zdjęcia: Naturalna dusza

 Autor zdjęcia: Naturalna dusza

 Autor zdjęcia: Naturalna dusza

 Autor zdjęcia: Naturalna dusza

 Autor zdjęcia: Naturalna dusza

 Autor zdjęcia: Naturalna dusza

 Autor zdjęcia: Naturalna dusza

Autor zdjęcia: Naturalna dusza



8 komentarzy:

  1. Piękne opakowania, zawartość pewnie też.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Unique to jedna z tych wyjątkowych marek, która stworzona jest wprost dla mnie. Koniecznie przekonaj się, czy tez i dla ciebie. Marka warta grzechu.

      Usuń
  2. Bardzo ciekawie kusisz:-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie znam marki, a widzę, że warta jest poznania.

    OdpowiedzUsuń
  4. Unique mignęła mi na ecco verde i tak się zastanawiałam czy by się na coś nie skusić, jak widać warto :)

    OdpowiedzUsuń