8.08.2015

Neroli dla skóry od Avebio

Woda kwiatowa z neroli bardzo przypadła mi do gustu. Po raz pierwszy wpadła w moje łapki jeszcze na początku ubiegłego roku (czyt. Pomarańczowa moc) za sprawą francuskiej marki Phytema. Tym razem postanowiłam dać szansę naszej, polskiej marce Avebio


Autor zdjęcia: Naturalna dusza

Opis producenta 

Właściwości:
  • nawilżające i przeciwstarzeniowe
  • obkurcza rozszerzone pory i reguluje wydzielanie sebum
  • uszczelnia naczynka i zmniejsza zaczerwienienia
  • nadaje skórze blask i delikatnie rozświetla
  • zapobieg rozpadowi kolagenu i elestyny.
Wskazania:
  • szary koloryt skóry, cera pozbawiona blasku
  • skóra normalna i mieszana
  • skóra delikatna, naczynkowa
  • skóra dojrzała.

Kwiaty gorzkiej pomarańczy były od zawsze cenione za swoje bogate właściwości. Cera mieszana doceni ten hydrolat za znormalizowanie sebum i zwężanie rozszerzonych porów. Cera dojrzała, naczynkowa i wrażliwa za nadanie skórze zdrowego blasku i złagodzenia widocznych zaczerwienień i pajączków.

Wodę kwiatową należy zużyć w ciągu 6 miesięcy od otwarcia.

Nie jest testowana na zwierzętach. Posiada certyfikat ViVa, więc jest odpowiednia dla wegetarian i wegan.

Autor zdjęcia: Naturalna dusza

Moja ocena 

Bardzo polubiłam zapach neroli. Dodaje mi energii i orzeźwia. Jest to jeden z moich ulubionych zapachów.

Moja skóra szybko zaprzyjaźniła się z wodą kwiatową Avebio. Dzięki systematycznemu stosowaniu wody nabrała blasku. 

Choć woda z neroli polecana jest dla skóry dojrzałej, to w moim przypadku też się rewelacyjnie spisuje. Gorzką pomarańczę lubi skóra w każdym wieku.

Dla mnie woda z neroli jest niezastąpiona w letnie upały. Nic nie ukaja moją skórę spaloną słońcem jak właśnie woda z gorzkiej pomarańczy. Woda Avebio spisuje się znakomicie, ale jeszcze bardzo ciekawi mnie woda Florame (200 ml, 67 zł). 

Jedyny minus w wodzie Avebio odnajduję w opakowaniu. Szkalną, ciężką butelkę trudno zabrać w podróż w obawie przed stłuczeniem, a aplikacja też nie należy do łatwych. Zdecydowanie wolę prostsze rozwiązania. 

Woda z neroli o pojemności 100 ml w cenie 29 zł do kupienia w sklepie  Avebio lub stacjonarnie w sklepie Boutique w Krakowie, ul. Rakowicka 12 (sklep prowadzi również sprzedaż internetowo).

 Autor zdjęcia: Naturalna dusza

Skład INCI: Citrus Aurantium Amara Flower Water.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz