22.08.2015

Jaśminowa ochłoda z mydłem Florame

Naturalne, francuskie mydła z Prowansji od Florame zachwyciły mnie na dobre (czyt. Delektując się neroliMigdałowa namiętność) i na stałe zagościły w moim domu. Gdy tylko doszła do mnie wiadomość, że Florame wypuściła na rynek serię Pielęgnacja z jaśminem, w której znajduje się także nowe mydełko, od razu o nim zamarzyłam. 

Moje marzenie się spełniło (czyt. Przyjaciele na całe życie od Florame i Botanica) i mogłam się cieszyć jaśminowym mydełkiem. 

 Autor zdjęcia: Naturalna dusza

Autor zdjęcia: Naturalna dusza

Opis producenta 

Jaśmin to piękny, zmysłowy kwiat, który króluje we francuskim przemyśle perfumeryjnym. Otul się jaśminowym zapachem, jego słodkimi i kwiatowymi nutami głowy, które odkryją wspaniałe i eleganckie serce.

Kremowe mydło jaśminowe wzbogacone w organiczny olejek ze słodkich migdałów oraz w ekstrakt z organicznego jaśminu, tworzy delikatną pianę, która otula skórę jaśminowym welonem.

Autor zdjęcia: Naturalna dusza

Efekt kremowego mydła jaśminowego:
  • Czysta, jasna, nawilżona skóra.
  • Naturalne i organiczne składniki
  • Organiczny słonecznikowy olejek roślinny: wzbogacony w witaminy E i F oraz w niezbędne nienasycone kwasy tłuszczowe sprawia, że naskórek staje się jędrny i elastyczny. Odżywia skórę, nie pozostawiając tłustej warstwy.
  • Organiczny olejek roślinny ze słodkich migdałów: wzbogacony w zmiękczające witaminy A i E, odżywia i odpręża skórę.
  • Ekstrakt z organicznego jaśminu: nawilża i odżywia, poprawia elastyczność skóry i zapobiega oznakom starzenia skóry.
  • Zapach jaśminu: słodka, kwiatowa nuta głowy, która odkrywa wspaniałe i eleganckie serce.

Nuty głowy: morela, bylica, róża, goździk
Nuty serca: jaśmin, kwiat pomarańczy, ylang-ylang
Nuty bazy: wanilia, mirra.

Autor zdjęcia: Naturalna dusza

Moja ocena 

Zapach jaśminu pokochałam dzięki żelowi pod prysznic angielskiej, naturalnej marki Blend Collective (czyt. Jaśminowy relaks). Choć wcześniej nie byłam fanką jaśminu, to Blend Collective przekonała mnie, że jaśmin potrafi hipnotyzować i uwodzić zapachem. 

Tak samo jest w przypadku Florame. Francuska marka doskonale dobrała składniki zapachowe mydła i udowodniła mi, że jaśmin ma nieodparty urok. Mydełko Florame pachnie bardzo intensywnie i jaśminowa woń roztacza się po całej łazience. Zapach unosi się w łazience aż do rana. Mydełko może służyć za idealny odświeżacz powietrza, bo aż żal go używać. Na skórze zapach również utrzymuj się długo, że zbędne jest używanie balsamu do ciała, bo ma się ochotę na dalsze towarzystwo jaśminu. 

Mydełko ma średnio twardą konsystencję. Pod wpływem wody staje się miękkie. Nie ślizga się i nie ciapie. Jest bardzo wygodne w użyciu. Pozostawione w samotności na mydelniczce szybko wraca do formy. 

Autor zdjęcia: Naturalna dusza

Mydełko pieni się znakomicie i z łatwością umożliwia szybką kąpiel. Mydełko nadaje się do całego ciała. Jest bardzo delikatne dla sfery intymnej, bo nie szypie ani nie piecze. 

Mydełko należy zużyć w ciągu 12 miesięcy od otwarcia. Jest bardzo wydajne. Standardowa waga 100 g wystarcza na długi czas.

Autor zdjęcia: Naturalna dusza

Jaśminowe mydełko to kolejny, mydlany hit od Florame. Ja z pewnością wrócę do niego, tak samo jak do mydełek z Prowansji. Odkrycie mydełek Florame jest wyjątkowo przyjemnym doświadczeniem podczas mojej podróży przez świat kosmetyków naturalnych. 

Dla miłośniczek naturalnych mydeł pozycja Florame, to obowiązkowa lektura. 

Jaśminowe mydełko do kupienia w sklepie Florame w cenie 29 zł. 

Autor zdjęcia: Naturalna dusza

Skład INCI: sól sodowa oleju palmowego (sodium palmate)**, woda, sól sodowa z nasion oleju palmowego (sodium palm kernelate)**, perfumy (woń), gliceryna**, olejek z migdałowca pospolitego (prunus amygdalus dulcis, słodki migdał)*, ekstrakt z kwiatu jaśminu lekarskiego (jasminum officinale, jaśmin)*, olejek z nasion słonecznika (helianthus annuus), olejek z artemisia herba-alba z rodziny astrowatych, olejek z kwiatu jagodlinu wonnego (cananga odorata, ylang-ylang), olejek z pąków drzewa goździkowego (eugenia caryophyllus, goździki)*, olejek z liści mięty zielonej (mentha viridis)*, kwas cytrynowy, tetrasodowy glutaminian dioctanu, tokoferol, chlorek sodu, CI 77891 (dwutlenek tytanu).
* Składniki z upraw rolnictwa ekologicznego 
99% wszystkich składników pochodzenia naturalnego 
82% wszystkich składników pochodzi z rolnictwa ekologicznego


6 komentarzy:

  1. Uwielbiam jaśmin, będę musiała się rozejrzeć za tym mydełkiem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mydełko najszybciej kupisz w sklepie internetowym Florame. Warte jest swojej ceny.

      Usuń
  2. Oj kusisz!!! Czy ja mam za mało mydeł, że to robisz? :p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Florame muszę kusić. Ich mydełka są cudne. Mam w planach jeszcze kilka razy cię pokusić innymi mydełkami.

      Usuń
  3. A które lepsze Twoim zdaniem, migdałowe czy jaśminowe?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kocham i migdał, i jaśmin, ale o drobinkę mocniej migdał :)

      Usuń