30.11.2014

Targi Stylu za nami

22 listopada miałam okazję odwiedzić Targi Stylu organizowane w krakowskiej Arenie.


Autor zdjęcia: Naturalna dusza

Krakowska Arena została otwarta w maju 2014. Jest w stanie pomieścić do 18 000 osób, a kosztowała ponad 371 mln zł. 

Autor zdjęcia: Naturalna dusza


Wejście na Targi Stylu było bezpłatne. Targi rozpoczęły się o 11:00 godz. Większość wystawców była punktualna i dumnie prezentowała swoje działa, ale nie brakowało wystawców, którzy dopiero rozkładali stoiska oraz jedna wystawczyni z biżuterią miała spore spóźnienie i jej stoiska nie zobaczyłam. 

Autor zdjęcia: Naturalna dusza

Można było zapoznać się z ciekawą twórczością.

 Autor zdjęcia: Naturalna dusza

 Autor zdjęcia: Naturalna dusza

 Autor zdjęcia: Naturalna dusza

Moją największą uwagę przyciągnęły żyrafka oraz uroczy króliczek.

 Autor zdjęcia: Naturalna dusza

 Autor zdjęcia: Naturalna dusza

 Autor zdjęcia: Naturalna dusza

 Autor zdjęcia: Naturalna dusza

Autor zdjęcia: Naturalna dusza


Nie brakowało również domowych wypieków.

 Autor zdjęcia: Naturalna dusza

 Autor zdjęcia: Naturalna dusza


 Autor zdjęcia: Naturalna dusza

 Autor zdjęcia: Naturalna dusza

Autor zdjęcia: Naturalna dusza


 Autor zdjęcia: Naturalna dusza

 Autor zdjęcia: Naturalna dusza

 Autor zdjęcia: Naturalna dusza

Autor zdjęcia: Naturalna dusza


Poza projektantami odzieży, obuwia, biżuterii, ceramiki i zabawek oraz cukiernikami, również swój kącik miały firmy kosmetyczne. Choć w reklamie Targów wyczytałam, że mają być kosmetyki naturalne, to zastałam ubogą ofertę. Z kosmetyków naturalnych jedynie była dostępna linia naturalna marki FM Group. Pozostałe marki Guinot oraz Mary Kay nie prezentowały naturalnych kosmetyków. 

Naturalna linia kosmetyków FM Group była dla mnie nowością. Jednak nie skusiłam się na żaden produkt, bo nie mam dobrego zdania o tej marce. 


 Autor zdjęcia: Naturalna dusza

 Autor zdjęcia: Naturalna dusza

 Autor zdjęcia: Naturalna dusza

 Autor zdjęcia: Naturalna dusza

 Autor zdjęcia: Naturalna dusza

Autor zdjęcia: Naturalna dusza


Wyjazd na Targi uznaję za całkiem udany. Choć rozczarowałam się do oferty kosmetyków naturalnych, poślizgiem w organizacji  oraz małą ilością wystawców, to wyczekują kolejnej edycji Targów, bo być może mnie czymś zaskoczą i pozytywnie się rozwiną. 



2 komentarze: