4.07.2015

Klimat Chile, czyli olej z dzikiej róży Rosehip Plus

Naturalna marka Rosehip Plus pochodzi z Australii, ale swój olej z dzikiej róży produkuje w Chile.




Olej z dzikiej róży bardzo służy mojej skórze, więc gdy tylko spotkałam się z Rosehip Plus, z wielką przyjemnością sięgnęłam po olej z dzikiej róży. 

 Autor zdjęcia: Naturalna dusza

Rosehip Plus wypatrzyłam w sklepie TK MAXX. Pierwszy raz trafiłam na australijską markę w marcu. Jej kosmetyki bardzo przypadły do gustu klientkom TK MAXX, bo zawsze szybko znikają z półki. 

Za pierwszym razem olej o pojemności 30 ml pojawił się w cenie 54,99 zł, a za drugim razem miał już niższą cenę - 44,99 zł. Mnie udało się go upolować w zestawie wraz z kremem na dzień (75 ml) i na noc (50 ml) w cenie 79,99 zł. Sam krem na noc kosztuje 90 zł, więc cena zestawu była wyjątkowo dobra.

Autor zdjęcia: Naturalna dusza

Autor zdjęcia: Naturalna dusza

Marka Rosehip Plus swój olej z dzikiej róży doprawiła witaminą E.

Autor zdjęcia: Naturalna dusza

Co Rosehip Plus mówią o swoim oleju? 

Nasz olej z dzikiej róży z Chile jest w 100% czystym i naturalnym produktem do pielęgnacji skóry. Jest certyfikowany i tłoczony na zimno z nasion Rosehip (Rosa canina). Olej pomaga utrzymywać zdrowy wygląd skóry. Można go stosować do twarzy i do ciała. 

Nasz olej jest bogaty w witaminy, naturalnie występujące antyoksydanty i niezbędne nienasycone kwasy tłuszczowe.

Nasz olej:
  • Zmniejsza wygląd rozstępów i blizn
  • Utrzymuje nawilżenie i miękkość skóry
  • Poprawia wygląd skóry suchej i wrażliwej
  • Minimalizuje drobne zmarszczki
  • Promuje elastyczność skóry i tekstury.
 Autor zdjęcia: Naturalna dusza

Olej z dzikiej róży na stałe wpisał się w mój rytuał pielęgnacji. Olej Rosehip Plus wyjątkowo mi odpowiada. Jego zapach delikatnie prażonych ziaren pieści zmysły. Dzięki temu olejowi moja skóra tryska energią i jest odżywiona. Brązowy olej łatwo wtapia się w skórę i nie brudzi ubrania. Olej jest bardzo wydajny. 

 Autor zdjęcia: Naturalna dusza

Szklane opakowanie z wygodnym aplikatorem bardzo dobrze się spisuje. Ciemne szkło chroni olej przed promieniami słonecznymi. Wszystko jest przemyślane. Jednak jeśli wybieramy się w podróż z olejem, trzeba na niego uważać i dobrze zabezpieczyć przed stłuczeniem. 

 Autor zdjęcia: Naturalna dusza

Olej należy zużyć w ciągu 6 miesięcy od otwarcia.

Autor zdjęcia: Naturalna dusza

Olej z dzikiej róży Rosehip Plus, to jeden z moich olejowych faworytów. Z miłą chęcią do niego jeszcze wrócę, a także podzielę się z wami w niedalekiej przyszłości moimi wrażeniami na temat kremu na dzień oraz kremu na noc

Krem na dzień w czerwcowym wydaniu the Australian Women's Weekly został okrzyknięty w kategorii Naturalna pielęgnacja numerem 1 i pobił takich zawodników jak: Goodness, Trilogy, Zk'in, The Jojoba company, Kora organics by Miranda Kerr, Vanessa Megan, La Mav, Natural Instinct. 

 Autor zdjęcia: Naturalna dusza


Na co dzień w Polsce Olej Rosehip Plus jest niedostępny. Poza sklepami TK MAXX jest nie do zdobycia. Cena regularna oleju: 60 zł (30 ml) i 80 zł (50 ml). 

 Autor zdjęcia: Naturalna dusza

Autor zdjęcia: Naturalna dusza

 Autor zdjęcia: Naturalna dusza

Autor zdjęcia: Naturalna dusza

Skład INCI: 100% Australian Certified Pure Organic Rosa Canina Seed Oil, Tocopherol (vitamin E)

6 komentarzy:

  1. Miałam inny olej z dzikiej róży i zapach był dziwny jak dla mnie, ale działanie nawet dobre.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do tej pory wszystkie oleje z dzikiej róże, które miałam i mam bardzo mi pasują.

      Usuń
  2. Chętnie bym wypróbowała :)

    OdpowiedzUsuń
  3. o tym olejku nie słyszałem o

    OdpowiedzUsuń