2.05.2016

Śladami miodu

Miód uwielbiam od dziecka, a pszczoły podziwiam za ich pracowitość. Miody bardzo często goszczą w moim domu. Ostatnio królują Miody Dworskie. Tworzy je Rodzinne Gospodarstwo Pasieczne. Tą polską markę odkryłam dzięki ich kastylijskim mydełkom (czyt. Podkarpacki dar). 

Autor zdjęcia: Naturalna dusza

W poszukiwaniu kolejnych rarytasów wybrałam się w miodową podróż. W sklepie Golden Oil wypatrzyłam angielskie miody od W. S. Robson's. Mam dylemat, bo nie wiem, czy wybrać najpierw wrzosowy czy dzikie kwiaty. Zatopiony plaster sprawia, że ślinka mi cieknie i najchętniej przygarnęłabym dwie wersje, na czele z dużym słoiczkiem. Marka W. S. Robson's zawitała do mnie w marcu z miodowym balsamem do ust (czyt. Wiosna za oknem), o którym niebawem wam napiszę. 

 Autor zdjęcia: Naturalna dusza

 Autor zdjęcia: Naturalna dusza

 Autor zdjęcia: Naturalna dusza

Sklep Bio Market ma bogatą ofertę miodów, a najmocniej kusi miód z pasieki (30 uli) samego właściciela sklepu. Duży słoik (1200 g) kosztuje 54,99 zł, a mniejszy (400 g) 24,99 zł. 

 Autor zdjęcia: Naturalna dusza

 Autor zdjęcia: Naturalna dusza

 Autor zdjęcia: Naturalna dusza

 Autor zdjęcia: Naturalna dusza

 Autor zdjęcia: Naturalna dusza

 Autor zdjęcia: Naturalna dusza

 Autor zdjęcia: Naturalna dusza

Sklep Bio Vert zaintrygował mnie włoskim, pomarańczowym miodem (400 g) od Alce Nero.

 Autor zdjęcia: Naturalna dusza

 Autor zdjęcia: Naturalna dusza

 Autor zdjęcia: Naturalna dusza

 Autor zdjęcia: Naturalna dusza

Autor zdjęcia: Naturalna dusza

Eko Delikatesy w Solvay Park również mają szeroką ofertę miodów. Nie brakuje Miodów Dworskich czy miodu manuka z Nowej Zelandii. 

 Autor zdjęcia: Naturalna dusza

 Autor zdjęcia: Naturalna dusza

 Autor zdjęcia: Naturalna dusza

 Autor zdjęcia: Naturalna dusza

 Autor zdjęcia: Naturalna dusza

 Autor zdjęcia: Naturalna dusza

 Autor zdjęcia: Naturalna dusza

 Autor zdjęcia: Naturalna dusza

Autor zdjęcia: Naturalna dusza

Rossmann także nie zapomina o fanach miodu i proponuje wielokwiatowy (500 g).

 Autor zdjęcia: Naturalna dusza

Autor zdjęcia: Naturalna dusza

A wy lubicie miody? Macie ulubione?

4 komentarze:

  1. Z Rossmann lubię Eukaliptusowy. Lubię chodzić do sklepu naturalnego i wyszukiwać sobie jakiś super miód. Jeżdżę też do pszczelarza po miody.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję za polecenie. Na pewno się skuszę.

      Usuń
  2. Nie jestem zbytnią znawczynią miodów, ale najbardziej mi smakują takie prosto od pszczelarza, ze wsi, zwykle są najbardziej aromatyczne, a takie ze sklepu, to nie wiadomo nic o ich przeszłości, ale też się zdarzają bardzo dobre.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miody towarzyszą mi od dziecka, więc już mam wyrobione swoje źródła, ale czasem kusi coś nowego :)

      Usuń