28.01.2017

Hip Hip Hurra, czyli herbata Mistral w Polsce

Prawie 2 lata temu wspominałam o cudnych herbatach Mistral (czyt.: Perła Słowacji), a dziś możemy się nimi w końcu cieszyć w Polsce. Sklep Merit Poland jako jedyny w naszym kraju ma w swojej ofercie te herbaciane rarytasy. 

Mnie najmocniej zaciekawiły te herbatki

Truskawka i Malina


Skład: kwiat hibiskusa, jabłko, liście jeżyny, aromaty naturalne (truskawka, malina) (9%), regulator kwasowości (kwas cytrynowy), truskawki (4,5%), owoce (4,5%), dzika róża

Magic Time


Skład: kwiat hibiskusa, jabłko (27,6%), liście jeżyny, aromaty (z czarnej porzeczki, pomarańczowy, wino) (8%), korzeń lukrecji, czarna porzeczka (2%), cynamon (2%), skórka pomarańczowa (2%), regulator kwasowości (kwas cytrynowy), goździk (1%), anyż (0,5%), ekstrakt z suszonych błyskawiczne czerwonego wina (alkoholu <0,5%) (0,4%)

Pomarańcza, Mango i Cynamon



Żurawina, Malina i Czarny Bez


Skład: Miąższ jabłka, kwiat hibiskusa, aromat (malin, czarnego bzu, żurawiny) (6%), liście jeżyny, regulator kwasowości (kwas jabłkowy), kwiaty bzu czarnego (4%), dzika róża (1%), malina (1%), żurawina (1%)

Truskawka i Melon

Skład: Kwiat hibiskusa, jabłko, liście jeżyny, aromaty (truskawka, arbuz) (5%), kwasowość (jabłkowy, cytrynowy), jagody (2%), owoce róży (1%), melon (czerwony miąższ melona, dekstryna, maltodekstryna, skrobia, zagęstnik (guma guar))

Owoce leśne

Skład: Kwiat hibiskusa, jabłko, liście jeżyny, aromat (malina, jagoda, truskawka) (6,25%), regulator kwasowości (kwas cytrynowy), jeżyny (1%), truskawki (1%), owoce róży (1%) jagody (1%), maliny (1%)


A które wam wpadły w oko?

6 komentarzy:

  1. Nigdy o tych herbatkach nie słyszałam ale koniecznie będę musiała zakupić wersję z arbuzem :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja ostatnio kupiłam herbaty Yogi, i niestety mają zbyt bogate smaki. Czuję się tak, jakbym piła perfumy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mistral są delikatniejsze. Myślę, że właśnie Mistral przypadłyby ci do gustu. A Yogi faktycznie mają silne aromaty.

      Usuń
  3. Miałam herbatę "Żurawina, Malina i Czarny Bez" jak dla mnie są zbyt mało aromatyczne, czegoś mi w nich brakuje... być może dlatego, że ja wolę herbaty sypane.

    OdpowiedzUsuń