27.07.2018

Aloesowy krem do twarzy Fleurance Nature

Francuska, naturalna marka Fleurance Nature dała mi się już poznać z dobrej strony, więc chętnie wrzuciłam do koszyka krem aloesowy. 

Autor zdjęcia: Naturalna dusza

Krem jest bezzapachowy. Konsystencja jest gęsta, treściwa, masełkowata. Bardzo mi się to podoba. Uwielbiam gęste kremy i takich też tylko szukam. 

Autor zdjęcia: Naturalna dusza

Krem nie wchłania się błyskawicznie. Trzeba go wmasować. Krem zostawia tłusty film, więc stosuję go wyłącznie na noc. 

Autor zdjęcia: Naturalna dusza

Krem kosztował w sklepie TK MAXX 49,99 zł. Niestety na stałe nie jest dostępny w Polsce. Mam cichą nadzieję, że w końcu jakiś naturalny sklepik zainteresuje się tą marką, bo jest warta zainteresowania. 

Autor zdjęcia: Naturalna dusza

Krem jest bardzo wydajny. Wystarczy mała ilość, by pokryć całą buzię. Krem należy zużyć w ciągu 6 miesięcy od otwarcia. 

Autor zdjęcia: Naturalna dusza

Moja skóra zakochała się na dobre w kremie Fleurance Nature i ma ochotę na więcej tych francuskich smakowitości. Mam nadzieję, że jeszcze spotkam tą markę w sklepie TK MAXX. A aloesowy krem to jeden z lepszych kremów, jakie kiedykolwiek miałam w swoim życiu. 

Autor zdjęcia: Naturalna dusza
Skład INCI: Aqua, , glycerin, coco caprylate/caprate, simmondsia chinensis seed oil*, cera alba*, cetearyl alcohol, oleic/linoleic/linolenic polyglycerides, butyrospermum parkii*, cetearyl glucoside, aloe barbadensis leaf juice powder* persea gratissima oil*, royal jelly*, parfum, tocopherol, xanthan gum, sodium hydroxide, dehydroacetic acid, benzyl alcohol, d-limonene, linalool, citronellol.
*Ingrédients issus de l'Agriculture Biologique. 

98 % du total des ingrédients sont d'origine naturelle.
99 % du total des ingrédients végétaux sont issus de l'Agriculture Biologique.
31 % du total des ingrédients sont issus de l'Agriculture Biologique.
Cosmétique Ecologique et Biologique certifiée par ECOCERT Greenlife selon le référentiel ECOCERT

2 komentarze:

  1. Nie wiedziałam, że w TK Maxx można spotkać takie fajne produkty, do tej pory rzadko tam bywałam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj w TK MAXX'ie można wyszukać kosmetyczne perełki.

      Usuń