4.01.2019

Krem aloesowy Bema

Krem aloesowy włoskiej, naturalnej marki Bema od dość dawna był na mojej wish liście, więc postanowiłam w końcu spełnić swoje marzenie. 

Autor zdjęcia: Naturalna dusza

Opis producenta

Krem z aloesem Bema Love Bio, przede wszystkim stymuluje naturalne procesy regeneracji skóry, nawilża ją i zapobiega utracie wody. Ponadto działa kojąco i regenerująco na naskórek, posiada właściwości filtrujące promienie UV a także zapewnia skórze miękkość i elastyczność. 

Krem aloesowy jest bezpieczny (również dla dzieci i kobiet w ciąży) i skuteczny dzięki zawartym w nim składnikom roślinnym wysokiej jakości takim jak, jak aloes, acerola (super działanie witaminy C) oraz wyciąg z kory wierzby.

- Aloes - wykazuje silne właściwości lecznicze, przeciwbólowe, przeciwobrzękowe, oczyszczające i gojące. Idealnie nadaje się do skóry po depilacji z ranami czy poparzeniami a także przy otarciach czy siniakach lub nawet żylakach. Dodatkowo nawilża skórę, tonizuje ją i odżywia. 

- Olej sojowy - mocno nawilża i uelastycznia skórę, reguluje procesy wytwarzania się łoju, ma silne działanie antyoksydacyjne, opóźnia efekty starzenia, dostarcza duże ilości witaminy E

- Olej ryżowy - regeneruje i odżywia, tworzy na powierzchni skóry warstwę ochronną (film), zatrzymując odparowywanie z niej wody, odmładza skórę (stymuluje procesy naprawcze skóry), zmniejsza zmarszczki, zawiera naturalne filtry UV

- Ekstrakt z owoców aceroli - nawilża, uelastycznia skórę i przeciwdziała jej starzeniu, jest silnym antyoksydantem a także posiada właściwości rozjaśniające cerę i przebarwienia. Przyspiesza regenerację skóry. Acerola bogata jest także w witaminę C, B, wapń, magnez, fosfor i kwas foliowy

- Wyciąg z kory białej wierzby -  źródło naturalnego kwasu salicylowego, działanie złuszczające i oczyszczające, usuwa nadmiaru łoju, zapobiega rozwojowi trądziku, a także łagodzi stany zapalne i podrażnienia

Wskazówka: Środek idealnie redukujący do minimum podrażnienia skóry spowodowane nadmierną ekspozycją na słońcu, solarium lub innym źródłem silnego ciepła.

Autor zdjęcia: Naturalna dusza

Moja ocena 

Krem ma biała, gęstą, budyniową konsystencję. Trzeba trochę masować skórę, by krem się stopił ze skórą. 

Autor zdjęcia: Naturalna dusza

Krem jest bezzapachowy. Ucieszy to osoby lubiące bezzapachowe kosmetyki. Ja lubię zapach w kosmetykach, ale w tym przypadku jestem w stanie wybaczyć brak zapachu, bo działanie kremu mi rekompensuje drobną wadę.  

Autor zdjęcia: Naturalna dusza

Opakowanie jest wygodne w obsłudze. Nic się nie wylewa. Krem należy zużyć w ciągu 6 miesięcy od otwarcia. 

Autor zdjęcia: Naturalna dusza

Moja skóra pokochała krem aloesowy Bema. Dzięki niemu jest odżywiona, nawilżona i tryskająca energią. Krem nadaje się na sezon wiosna, lato i jesień, na zimę mógłby być już za słaby. Zimą wolę jeszcze bardziej gęste. Chętnie wrócę do kremu aloesowego. 

Autor zdjęcia: Naturalna dusza

W Polsce krem do kupienia w sklepie EkoZuzu w cenie 44 zł.

Autor zdjęcia: Naturalna dusza

Skład INCI: Aqua/Water, Cetearyl Glucoside, Propylheptyl Caprylate, Cetearyl Alcohol, Glycerin, Glycine Soja* (Soybean) Oil, Oryza Sativa (Rice)Germ Oil, Dicaprylyl Carbonate, Potassium Cetyl Phosphate, Cocoglycerides, Aloe Barbadensis* Leaf Extract, Malpighia Punicifolia (Acerola) Fruit Exract, Glyceryl Caprylate, Kaolin, Salix Alba (Willow) Bark Extract, Tocopherol, Citric Acid,  Olea Europaea*(Olive)Fruit Oil, Helianthus Annuus*( Sunflower)Seed Oil, Butyrospermum Parkii* (Shea) Butter, Saccharomices/Zinc Ferment, Saccharomices/Copper Ferment, Benzyl Alcohol, Dehydroacetic Acid, Parfum/Fragrance.
*prodotto da agricoltura biologica/organic agriculture

4 komentarze:

  1. Bema to marka która jest na samym początku mojej wishlisty;) Czeka tylko na swoją kolej:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem bardzo ciekawa, jak ty ją ocenisz.

      Usuń
    2. Miałam już kilka próbek i byłam zachwycona. Konsystencje kremów do twarzy są treściwe i nawilżające ale nie zostawiają tłustej warstwy. Bardzo lubię takie produkty.

      Usuń
    3. Mnie Bema też w sobie rozkochała. Mam ochotę na więcej i więcej.

      Usuń