1.02.2019

Pomarańczowe nieszczęście, czyli balsam do ust Fresh&Natural

Na polski, naturalnym balsam od Fresh&Natural miałam ochotę już od dość dawna. W końcu spełniłam ustową zachciankę. 

Autor zdjęcia: Naturalna dusza

Opis producenta 

Naturalne składniki natłuszczają i regenerują usta. Nagietek przyspiesza gojenie się ran, ma działanie przeciwzapalne i przeciwbakteryjne. Mieszanka wosku pszczelego i olei roślinnych, w tym kakaowego, dobrze natłuszcza oraz chroni skórę przed szkodliwymi czynnikami. Zapewnia też naturalną ochronę przed promieniowaniem UVA. Balsam idealny na każdą pogodę.

Moja ocena 

Gdy przeczytałam jedyną opinię znalezioną  na temat tego balsamu ("Taki sobie. Nie natłuszcza, w pojemniczku kruszy się, dziwny zapach"), pomyślałam, że może nie będzie tak źle. I tu się pomyliłam. Gdybym posłuchała tej opinii, zaoszczędziłabym 15 zł. 

Balsam faktycznie się kruszy. Zostawia na ustach grudy, które bardzo przeszkadzają. Ponadto lekko natłuszcza usta. Latem może by jeszcze to jakąś przeszło, ale jesienią i zimą już absolutnie nie. 

Nie wiem, jak zmęczę taką dużą pojemność (15 ml). Szkoda mi wyrzucać, bo nie lubię generalnie wyrzucać kosmetyków. Zobaczymy, co czas pokaże. Mimo wszystko odradzam kupno tego balsamu. Stracone pieniądze. Lepiej dołożyć do sprawdzonego ulubieńca. 

Przez ten balsam trochę się zniechęciłam do dalszego poznawania marki Fresh&Natural

Balsam do kupienia w sklepie EkoDrogeria w cenie 15 zł. 


Skład INCI:  Prunus Amygdalus Dulcis (Sweet Almond) Oil, Theobroma Cacao Seed Butter, Cera Flava, Ricinus Communis (Castor) Seed Oil, Argania Spinosa Nut (Argan) Oil, Olea Europaea (Olive) Oil, Calendula Officinalis Flower Extract, Tocopherol Acetate, Citrus Aurantium Dulcis (Orange) Oil, Dehydroacetic Acid, Benzyl Alcohol, Limonene*, Linalool*, Citral*, Citronellol*
* składnik naturalnego pochodzenie występujący w olejkach eterycznych

8 komentarzy:

  1. No proszę, nie spodziewałabym się, że wypadnie tak słabo.

    OdpowiedzUsuń
  2. No proszę, jestem zaskoczona, że jest taki kiepski

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale szkoda. Ale nie ma co się zrażać do marki, miałam kilka opakowań ich balsamu orzechowego do ciała i to świetny produkt. W przyszłości mam w planach lepiej poznać markę, ale produkty do ust niekoniecznie:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na razie sobie odpuszczam dalsze poznawanie marki.

      Usuń