5.07.2019

Maseczka do twarzy Living Nature

Nowozelandzka, naturalna marka Living Nature rozkochała mnie w sobie na dobre. Tym razem przychodzę z recenzją maseczki do twarzy. 

Autor zdjęcia: Naturalna dusza

Maseczka pachnie subtelnie cytrusami. Jednak zapach jest tak ulotny, że ma się wrażenie, że maseczka jest bezzapachowa. 

Maseczka ma formę bawełnianej tkaniny. Nasączona jest mocno wywarem, że aż ścieka z maseczki. 20 ml jest zdecydowanie za dużo wywaru. Wolałabym 2 maseczki po 10 ml. 

W składzie maseczki znajdziemy jad pszczeli, miód manuka, olej kokosowy, wyciąg z drzewa modrzewiowego. 

Maseczka nadaje się do każdego rodzaju skóry.  Jednak szczególnie polecana jest dla skóry dojrzałej jako pielęgnacja. anti-ageing. 

Maseczka ma napinać i zmniejszać widoczność drobnych linii i zmarszczek, nadając skórze zdrowy i młodzieńczy blask. Living Nature wykorzystuje certyfikowaną maskę z bawełny organicznej, która zapewnia odżywienie i aktywny jad pszczeli, zapewniając przyjemne uczucie rozgrzewania po zastosowaniu.

Autor zdjęcia: Naturalna dusza

Moja skóra bardzo polubiła maseczkę Living Nature. Była bardzo gładziutka. Maseczkę pozostawiłam na 20 minut. Spodobał mi się efekt maseczki. Chętnie jeszcze do niej wrócę. Choć z początku bałam się jadu pszczelego, bo obawiałam się zaczerwienienia, to mój strach był bezpodstawny. Moja skóra dobrze reaguje na jad pszczeli. I to była moja pierwsza maseczka w płachcie. Do tej pory unikałam takiej formy maseczek.Jeśli natknięcie się na tę maseczkę, dajcie jej szansę. Ja nabrałam ochoty na pozostałe maseczki marki z Nowej Zelandii. 

Autor zdjęcia: Naturalna dusza

Maseczka do kupienia w sklepie Living Nature w cenie $9.90 NZD. W Polsce maseczka dostępna wyłącznie w sklepie Unikalne Kosmetyki na specjalne zamówienie. 

Autor zdjęcia: Naturalna dusza

Skład INCI: Aqua, Glycerin (vegetable glycerin)**, Apitoxin (bee venom)**, Mel (manuka honey)**, Cocos nucifera (coconut) oil**, Galactoarabinan (larch tree extract), Isoamyl laurate, Xanthan gum, Glyceryl Caprylate, Caprylyl/Capryl glycosides, Triethyl citrate, Sodium phytate, Benzoic acid, Sodium Cocoyl glutamate, Polyglceryl-5- Oleate , Citric acid, Sodium levulinate, Sodium anisate, Parfum*. 
*From natural essential oils: Geraniol and Limonene. 
**Certified organic. Always refer to the product packaging for the most current list.

4 komentarze:

  1. Bardzo ciekawa, choć tego jadu się trochę jednak obawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma się czego obawiać. Maseczka jest bardzo delikatna.

      Usuń
  2. Piękne zdjęcia Kochana. Kusisz tą marką:) ostatnio przetestowałam dużo maseczek w płatach i muszę przyznać, że to jednak nie dla mnie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      Mnie w ogóle nie ciągnie do maseczek w płachcie, ale dla Living Nature zrobiłam wyjątek.

      Usuń