27.03.2020

Protect Replenishing Peptide Serum od Nourish London

Moje pierwsze spotkanie z marką Nourish London nie należało do udanych. Jednak nie zniechęciłam się i na kolejne spotkanie wybrałam Protect Replenishing Peptide Serum.

Autor zdjęcia: Naturalna dusza

Opis producenta 

Protect Replenishing Peptide Serum firmy Nourish London to niezwykle intensywny krem nawilżający. Sucha skóra jest optymalnie pielęgnowana, a synteza kolagenu jest stymulowana, aby zapewnić jędrniejszą, gładszą skórę, chronić ją i nadać jej zdrowy wygląd.

Silne przeciwutleniacze ze świeżych sycylijskich cytryn, pomarańczy i olejków mandarynkowych chronią skórę przed wolnymi rodnikami spowodowanymi stresem i zanieczyszczeniem powietrza. Tymczasem kwas hialuronowy amortyzuje suchą skórę, nadając jej miękki, aksamitnie gładki wygląd.

Autor zdjęcia: Naturalna dusza

Moja ocena

Serum pachnie intensywnie cytrusami. Zapach jest ładny, ale ulotny. 

Przezroczysta konsystencja jest średnio wodnista. Nie wchłania się do razu. Trzeba z 10 minut wmasować. Jak dla mnie jest to za długo. Serum nie wchłania się do matu. Zostawia lepką warstwę. Lepkość jest tak duża, że przebija przez nałożony krem. Aż takiej lepkości się nie spodziewałam. Przeszkadza mi to. 

Serum należy zużyć w ciągu 6 miesięcy od otwarcia. Pojemność 30 ml towarzyszyła mi przez 18 dni. Stosowałam serum rano i wieczorem. 

Autor zdjęcia: Naturalna dusza

Nie zauważyłam cudownego działania serum. Ani nawilżenia, ani odżywienia, ani rozświetlenia. Za tę cenę oczekiwałam dobrego działania. 

Więcej razy nie sięgnę po to serum, a tym samym kończę poznawanie marki Nourish

Autor zdjęcia: Naturalna dusza

Serum do kupienia w sklepie Ecco-Verde w cenie 137 zł.

Autor zdjęcia: Naturalna dusza

Autor zdjęcia: Naturalna dusza

Autor zdjęcia: Naturalna dusza



Skład INCI: Aqua (Water)gliceryna [1]Aloe Barbadensis (Aloe) Leaf Juice Powder [2]citrus limon (lemon) fruit powder [2]Palmitoyl tripeptide-5Sodium HyaluronateSodium Ascorbyl PhosphateCetearyl Glucosidelevulinic acidXanthan GumSodium LevulinateCitrus Sinensis (Orange) Peel Oil [2]Citrus Nobilis (Mandarin Orange) Peel Oil [2]Potassium SorbateCitral [3]Limonene [3]Linalool [3]
1- z ekologicznych surowców
2- z kontrolowanych upraw ekologicznych
3 -z naturalnych olejków eterycznych

4 komentarze:

  1. Trochę słabo, jak za taką cenę. Prawdę mówiąc, spodziewałam się, że dużo lepiej wypadnie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Mamy słynne serum i rezygnacja z marki Nourish.
    U mnie tak samo. Szkoda mi pisać o wszystkich testowanych kosmetykach tej marki. Dlatego zrobię jedna wspólna recenzje 🤣

    OdpowiedzUsuń