19.02.2021

Mleczko do demakijażu od Phyt's

Francuska, naturalna marka Phyt's zdominowała ostatnio moją pielęgnację. Tym razem opowiem wam o mleczko do demakijażu. 

Autor zdjęcia: Naturalna dusza

Mleczko ma subtelny, kwiatowy zapach, ale jest bardzo delikatny. Czasem mam wrażenie, że mleczko jest bezzapachowe. 

Konsystencja wyjątkowo gęsta. Podoba mi się to. Lubię taką gęstość. Nic się nie wylewa z dłoni. 

Mleczko znakomicie oczyszcza skórę. Skóra jest po nim mięciutka. Znakomity efekt. Nadaje się do zmywania oczu, bo nic nie piecze.

Mleczko jest wydajne. Po otwarciu należy zużyć w ciągu 3 miesięcy, lecz ja używałam dłużej i nic mi nie było. 

Moja skóra pokochała to mleczko. Jest warte swojej ceny. Z miłą chęcią jeszcze do niego wrócę. Zdecydowanie jedno z najlepszych mleczek w moim całym kosmetycznym życiu.

Autor zdjęcia: Naturalna dusza

 

Mleczko do demakijażu do kupienia w sklepie Kissinger w cenie 99 zł.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz