16.07.2021

Rokietnikowa gładkość, czyli krem pod oczy Tautropfen

 Niemiecką, naturalną markę Tautropfen uwielbiam. Tym razem sięgam po krem pod oczy. 

Krem pachnie subtelnie owocami. Zapach jest przyjemny, ale ulotny. Kolor - lekko żółtawy. 

Konsystencja - średnio gęsta, czuć wodę pierwszą w składzie. Ale na szczęście krem się nie migruje ze skóry do oczu. Nic nie uczula. Nie sprawia, że się płacze. To dla mnie duży plus, bo moja skóra pod oczami jest dość wrażliwa. 

Krem bardzo wydajny. Towarzyszył mi przez 3 miesiące Wystarczy malutka ilość, by pokryć skórę. Aplikacja wygodna, bo krem ma dobry aplikator. Po otwarciu należy krem zużyć w ciągu 6 miesięcy. 

Nie mam jeszcze zmarszczek pod oczami ani nie cierpię na sińce. Zatem do kremu pod oczy oczekuję tylko dobrego nawilżenia. I to takie dostaję. 

Jestem zadowolona z tego kremu. Z przyjemnością go używałam. Jednak nie wiem, czy do niego wrócę, bo trochę hamuje mnie cena. 120 zł za 15 ml, to nie mało. Jeśli ktoś szuka świetnego nawilżenia i nie liczy się z pieniędzmi, to może sięgać po ten krem. Ja na razie spasuję i porozglądam się za tańszymi kremami pod oczy.

Krem do kupienia w sklepie Ecco-Verde w cenie 120 zł.


Skład INCI: Aqua (Water)glicerynaSimmondsia Chinensis (Jojoba) Seed Oil [1]SqualaneCoco CaprylateButyrospermum Parkii (Shea) Butter [1]Glyceryl Stearate SEBehenyl AlcoholBrassica Campestris (Rapeseed) SterolHippophae rhamnoides oil [1]Theobroma Grandiflorum Seed ButterBenzyl AlcoholTerminalia Ferdinandiana Fruit ExtractStearic AcidPotassium Cetyl PhosphateSorbitan Caprylatepalmitic acidSorbitan StearateXanthan GumSodium LevulinateHydrogenated Coconut Oil [1]AromaCocos Nucifera (Coconut) Oil [1]LimoneneAlcoholTocopherolSodium AnisateSodium PcaAloe Barbadensis (Aloe) Leaf Juice Powder [1]Sucrose CocoateChondrus Crispus PowderMaltodextrinSodium HyaluronateEuterpe Oleracea Fruit ExtractHelianthus Annuus (Sunflower) Seed OilLycium Barbarum (Goji) Fruit ExtractAscorbyl Palmitate (Vitamin C)Camellia Sinensis (Green Tea) Powder [1]Sodium BenzoateLactic AcidLinaloolPotassium Sorbate


   1- z kontrolowanych upraw ekologicznych


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz