11.03.2022

Krem na dzień z opuncją z Tunezji od Nopal

Tunezyjska, naturalna marka Nopal znana jest mi z dezodorantu w kremie. Zatem z przyjemnością skusiłam się na krem na dzień. 

Krem pachnie delikatnie cytrusami. Zapach jest ulotny. 

Konsystencja twarda, zbita. Typowa jak w przypadku kremików opartych na masełku shea. 

Krem dopiero pod wpływem kontaktu z ciepłym palcem się stapia i można nakładać na twarz.

Krem jest zalecany do stosowania na dzień, ale ja go tak nie używałam, bo krem jest tłusty, nie wchłania się do matu, zostawia tłusty film. W takiej sytuacji nie da się go używać na dzień, a wyłącznie na noc.

I na noc krem spisuje się fantastycznie. Rano po przebudzeniu jeszcze lekko czuć tłusty film. Krem do stosowania przez cały rok. I dla każdego. 

Jeszcze wrócę do tego kremu. 

Krem towarzyszył mi przez 28 dni. Pojemność 30 ml należy zużyć po otwarciu w ciągu 6 miesięcy.




Krem do kupienia w sklepie GoldenOil w cenie 148 zł.


1 komentarz:

  1. Szkoda, że zostawia tą tłustą warstwę, ale na noc faktycznie mógłby być fajny ;)

    OdpowiedzUsuń