13.05.2022

Łagodna pianka do higieny intymnej EkoKrem

Polską, naturalną markę EkoKrem uwielbiam. Zatem z przyjemnością przetestowałam nowość - łagodną piankę do higieny intymnej. 



Pianka pachnie subtelnie cytrusami. Zapach bardzo przyjemny. 

Konsystencja typowa dla pianki, po wyciśnięciu. 

Pianka jest wyjątkowo delikatna. Nadaje się faktycznie do higieny intymnej. Nic nie piecze, nie szczypie.

Pianka jest wydajna. Miałam mini pojemność 30 ml i ta pojemność starczyła mi na 4 razy. 

Pianka skradła moje serce i na pewno kupię pełnowymiarową wersję. Piankę mogę polecić każdemu i to bez względu na płeć, bo jak dla mnie jest unisex. 

Pianka do kupienia w sklepie EkoKrem w cenie 40 zł. 

 

Skład INCI: Calendula Officinalis Flower Water, Aqua,  Decyl Glucoside, Coco Glucoside, Glycerin, Propanediol, Panthenol, Lactic Acid, Leuconostoc/Radish Root Ferment Filtrate, Lactobacillus, Althaea Officinalis Root Extract, Quercus Petraea Bark Extract, Cocos Nucifera Fruit Extract, Salvia Sclarea Oil, Sodium Benzoate, Potassium Sorbate, Citric Acid, Limonene*, Linalool*, Geraniol*


*- naturalnie występujące składniki w olejkach eterycznych, potencjalne alrgeny


1 komentarz:

  1. Po tym jak wiele tego typu produktów mnie podrażniało, przestałam ich używać. Teraz używam tylko wody i problem znikł.

    OdpowiedzUsuń