17.06.2022

Krem pod oczy od Clochee

 Kremy do twarzy Clochee mi przypadły do gustu, więc skusiłam się na krem pod oczy. 

Krem jest bezzapachowy. Kolor jasno brązowy. Konsystencja gęsta, ale nie jest tłusta. Jest tak, jak lubię. 

Krem ładnie wtapia się w skórę. Zostawia lekką złotawą poświatę. 

Po otwarciu należy go zużyć w ciągu 6 miesięcy. 

Jest bardzo wydajny. Wystarczy mała kropelka i skóra pod oczami jest pokryta kremikiem. 

Ja kremik używam na noc. Na dzień nie lubię czuć kremu pod oczy. 

Nie mam jeszcze zmarszczek, więc od kremu pod oczy oczekuję jedynie dobrego nawilżenia i rozjaśnienia. I to mi daje ten kremik. Jestem czym oczarowana. Jest warty swojej ceny. Polecam każdemu.

Krem do kupienia w wielu sklepach w cenie 47 zł za 15 ml.


Skład INCI: Aqua, Caprylic/Capric Triglyceride, Polyglyceryl-3 Methylglucose Distearate, Glycerin, Butyrospermum Parkii Butter, Isostearyl Isostearate, Theobroma Cacao Seed Butter, Bentonite, Mica, Persea Gratissima Oil, Cetearyl Alcohol, Cucurbita Pepo Seed Oil, Coffea Arabica Seed Oil, Hyaluronic Acid, Albizia Julibrissin Bark Extract, Punica Granatum Fruit Extract, Malpighia Glabra Fruit Extract, Niacinamide, Darutoside, Saccharide Isomerate, Hydrolyzed Glycosaminoglycans, Glyceryl Stearate SE, Titanium Dioxide, Tin Oxide, Phytic Acid, Sodium Citrate, Citric Acid, Xanthan Gum, Sodium Benzoate, Potassium Sorbate, Sodium Hydroxide, Dehydroacetic Acid, Benzyl Alcohol, Parfum, Linalool, Limonene, Citral, CI 77491


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz