29.07.2022

Przeciwzmarszczkowy krem na noc od N.A.E.

Nie mam jeszcze zmarszczek, ale lubię od czasu do czasu wprowadzić do pielęgnacji kurację przeciwzmarszczkową. Tym razem zdecydowałam się na krem na noc od N.A.E.

Krem pachnie mocno kwiatowo. Zapach ulotny. 

Konsystencja wodnista. Woda pierwsza w składzie daje o sobie znać. 

Krem ma być stosowany na noc, ale ja też go używałam na dzień. 

Krem ma pojemność 50 ml i po otwarciu należy go zużyć w ciągu 9 miesięcy. 

Może krem byłby udany, ale u mnie się rolował. Nawet jak dałam mała ilość. Z tego powodu się z nim męczyłam i nie mogłam się doczekać końca opakowania. 

Nie wrócę już do tego kremu, ale nie zniechęcam się do marki, bo już miałam inny krem i był fajny. 

Krem do kupienia w sklepie Drogeria Natura w cenie 32,99 zł.


Cena - 36,99 zł

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz