21.10.2022

Liftingujące serum do twarzy Bema

Włoska, naturalna marka Bema ma wiele ciekawych kosmetyków. Tym razem do swojej pielęgnacji włączyłam liftingujące serum do twarzy. 

Serum pachnie intensywnie słodko, cukierkowo. Trochę zaskoczył mnie ten zapach. Bardziej pasuje do mydła czy perfum. Ale jest ładny. Jednak szybko znika ze skóry. 

Konsystencja galaretowa z delikatną nutką wodnistości. Serum wchłania się do matu. Ma kolor jasno zielony. Nie brudzi ubrania. 

Jest wydajny. Pojemność 30 ml starcza na 3 tygodnie używania 2 razy dziennie. Po otwarciu należy go zużyć w ciągu 6 miesięcy. 

Serum ma jednak jedną wadę techniczną. Pompka czasem rozpryskuje kosmetyk. Zatem najwygodniej mi było odkręcać pompkę i wylewać serum na dłoń. 

Moja skóra bardzo polubiła serum. Dzięki niemu jest fajnie odżywiona, nawilżona i napięta. Nie mam jeszcze zmarszczek, lecz wolę dmuchać na zimno i od czasu do czasu stosować liftingujące kosmetyki. 

Jeszcze wrócę do tego serum. Bema nigdy nie zawodzi. 

W Polsce serum do kupienia w sklepie EkoZuzu w cenie 78 zł.

Skład INCI: Citrus Aurantium Amara* Flower Water, Centaurea  Cyanus* Flower  Water, Rosa  Damascena* Flower  Water, Avena Sativa*(Oat) Kernel Extract, Glycerin, Soy Isoflavones, Porphyra Umbilicalis Extract, Sodium Lactate, Xanthan Gum, Citric Acid, Gardenia Florida Extract, Crocus Sativus, Pisum Sativum (Pea) Extract, Dextrin, Benzyl Alcohol, Sodium Benzoate, Potassium Sorbate, Dehydroacetic Acid, Parfum***/Fragrance,Linalool**, Limonene**, Geraniol**.
*Da agricoltuta biologica/organic agriculture

**wyciągi z olejków roślinnych
***100% naturalny zapach


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz