5.10.2016

Ekocuda zapraszają

W listopadzie stolica szykuje wyjątkowe wydarzenie dla fanek kosmetyków naturalnych. Wejście na Targi jest bezpłatne i będą odbywać się w godzinach 11-19. Warto tam być, bo lista wystawców naprawdę ciekawa. Więcej informacji na stronie Ekocuda



Ja chętnie odwiedziłabym stoiska polskim marek, które na rynku działają od niedawna: Ministerstwo Dobrego Mydła, Fresh&Natural, Jan Barba (podoba mi się tonik ziołowy oraz krem nawilżający), Lush Botanicals, Wytwórnia Mydła.

8 komentarzy:

  1. Dzisiaj się właśnie dowiedziałam i zastanawiam się, czy się wybrać :). Niestety nie wiem jak z czasem :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że spodobałoby ci się na tych Targach.

      Usuń
  2. Bardzo chciałam iść na te targi ale w ten weekend będę miała zajęcia w szkole :(

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo chcę tam być, ale trochę mnie przeraża wizja samotnej podróży, nie znam Warszawy zbyt dobrze.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Akurat takie szczęście, że Ekocuda odbywają się kilka kroków od stacji PKP. Naprawdę łatwo tam trafić.

      Usuń