25.10.2016

Szampon wzmacniający Naturado en Provence

Nie mam dobrych wspomnień z glinkowymi szamponami, ale postanowiłam dać ostatnią szansę szamponowi wzmacniającemu Naturado en Provence

Autor zdjęcia: Naturalna dusza

Opis producenta 

Aktywne składniki takie jak zielona glinka Montmorylonit bogata w minerały ilaste, woda pokrzywowa znana z działania rewelacyjnego na włosy, Echinacea (działanie antyzapalne), szałwia (działanie antyseptyczne) pomogą przywrócić włosom witalność, energię i zapobiec ich wypadaniu. Szampon przeznaczony do włosów wypadających, cienkich i osłabionych. 

Autor zdjęcia: Naturalna dusza

Moja ocena 

Zapach szamponu wzmacniającego Naturado en Provence odpowiada mi, bo lubię świeże, odświeżające zapachy. Szampon poza świeżością ma subtelną woń glinki. Cała kompozycja trafiła w moje zmysły. Niestety zapach jest ulotny i szybko znika. 

Autor zdjęcia: Naturalna dusza

Konsystencja szamponu jest dość rzadka, mimo glinki w składzie. Podoba mi się to, że glinka nie jest nachalna. Taka ilość glinki w szamponie jest dla mnie wystarczająca. 

Rzadka konsystencja ma jednak wadę, bo szampon (200 ml) jest mało wydajny i znika z butelki w tempie błyskawicznym. Szampon pomieszkał w mojej łazience zaledwie przez 3 tygodnie. Przy tak szybkim zużyciu cena szamponu (32 zł) robi się wysoka. 

Szampon po zmieszaniu przybiera kolor szary. Należy go zużyć w ciągu 12 miesięcy od otwarcia. Opakowanie jest wygodne w użyciu, a przezroczysta butelka pozwala łatwo kontrolować stan.

Kolejną wadą szamponu, tym razem techniczną, jest trudna dostępność. Mnie udało się go kupić stacjonarnie, ale aktualnie jest niedostępny. Mam nadzieję, że to tylko chwilowy zastój w sklepowych magazynach. 

Autor zdjęcia: Naturalna dusza

Moje włosy polubiły szampon wzmacniający Naturado en Provence. Szampon nie plącze włosów, pielęgnuje je tak jak lubię i sprawia mi przyjemność przy użyciu. Choć szampon ma wady, to z miłą chęcią do niego jeszcze wrócę, jeśli trafię na dobrą promocję. A jeśli komuś nie przeszkadza regularna cena szamponu, to śmiało powinien po niego sięgnąć. Francuska marka Naturado en Provence ma sporo udanych kosmetyków, a szampon jedynie to potwierdza.

Autor zdjęcia: Naturalna dusza

Skład INCI: Aqua, ammonium lauryl sukfate, cocamidopropyl betaïn, Salvia officinalis aqua*, decyl glucoside, Montmorillonite, Echinacea purpurea extract, Lamium album extract, sodium benzoate, Salvia officinalis oil*. 
* Składniki pochodzą z rolnictwa ekologicznego certyfikowane przez Ecocert 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz