11.10.2016

Jan Barba w natarciu

Polska marka Jan Barba to świeżynka na naszym rynku kosmetyków naturalnych. Marka narodziła się z miłości do natury, a każdy kosmetyk tworzony jest z pasją i prawdziwym oddaniem. Za marką Jan Barba stoją przyjaciele, Bartosz i Marta. A ja właśnie napajam się widokiem nowości na mojej półce - Bioelixir M, który przybył do mnie pięknie zapakowany. Nie ukrywam, że jestem ogromnie ciekawa, jak spisze się cudowne dziecko Marty i Bartosza. Na pewno dam wam o tym znać. 

Autor zdjęcia: Naturalna dusza
Autor zdjęcia: Naturalna dusza

12 komentarzy:

  1. Napisz koniecznie jak sie sprawdza. To jest krem??

    OdpowiedzUsuń
  2. Też mnie ciekawi ta marka. W pierwszej chwili myślałam, że to kosmetyki tylko dla mężczyzn, sądząc po nazwie;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Akurat krem pachnie bardzo mocno geranium, więc raczej krem skierowany do kobiet :)

      Usuń
  3. Wizualnie prezentuje się bardzo ładnie, ciekawa jestem jak z działaniem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Urok osobisty ma :) A o działaniu napiszę na pewno.

      Usuń
  4. No no, wygląda luksusowo:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Robi wrażenie. A jeszcze jak pięknie był zapakowany.

      Usuń