11.10.2016

Tropikalny akcent, czyli jak przetrwać zimę

Moje zbiory kosmetyczny, zgodnie z moim życzeniem, stały się minimalistyczne i to do tego stopnia, że aktualnie nie mam żadnego produktu do smarowania ciała. I bardzo dobrze się składa, bo za oknem coraz zimniej, a ja nabrałam ochotę na jakiś jeszcze nieznany mi, wyjątkowy specyfik, który swoim zapachem zabierze mnie na egzotyczną wyspę. Oto kosmetyki, które przykuły moją uwagę. Jestem ciekawa, na który wy byście się zdecydowały. 

Brazylijskie masło do ciała Buriti od Cativa Natureza ma opinię, że cudownie pachnie czerwonymi owocami. Cena - 44 zł (250 g) w sklepie Brasil Natural.

Balsam do ciała Biomas do Sul (Biomy Południa Brazylii) od Cativa Natureza. Cena - 43 zł (240 ml) w sklepie Brasil Natural.


Africa Organics, Kalahari Melon, nawilżające mleczko do pielęgnacji skóry wrażliwej z kwasami Omega. Cena - 45,90 zł (210 ml) w sklepie EkoDrogeria.





Alba Botanica, Hawajski krem do ciała Kukui Nut. Cena - 53 zł (180 g) w sklepie Helfy.



Szwajcarskie, naturalne kosmetyki Pony Hütchen pokochałam miłością wielką, a zapach Sweet Peach poznałam dzięki dezodorantowi w kremie (czyt.: Miłość do grobowej deski). Na początku sądziłam, że jest to zwyczajna, słodka brzoskwinka. Jakież było moje zdziwienie, gdy Sweet Peach na dobre podbiła moje serce i gdy dezodorant zbliżał się do dna, po prostu zaczęłam marzyć o większej dawce Sweet Peach. I dlatego mus do ciała o tym zapachu jest idealnym rozwiązaniem na zimowe wieczory w łóżeczku. A wiem, że się nie zawiodę, bo już poznałam magię świątecznego musu do ciała Pony Hütchen (czyt.: Boże Narodzenie o każdej porze). Cena - 96 zł (150 ml) w sklepie bioana.

Natessance, masło do ciała Mango (200 ml). Niedługo dostępne w Polsce.






Coslys, mleczko do ciała owoce cytrusowe. Cena - 38 zł (200 ml).

AA, Sensitive nature spa, masło do ciała Mango. Cena - 52 zł (200 ml).

Martina Gebhardt, relaksujące masło do ciała. Cena - 79 zł (100 ml) w sklepie Green line.

The Grapeseed Company, Pinot Dreams. Cena - 38 zł (57 g) w sklepie iHerb. Markę odkryłam w sklepie TK MAXX i od razu się w niej zakochałam (czyt.: Wino do kolacji). 

Petal Fresh, Hibiscus & Papaya. Cena - 27 zł (237 ml) w sklepie iHerb.

Andalou Naturals, Passion Fruit. Cena - 46 zł (236 ml) w sklepie iHerb.

Pacifica, Hawaiian Ruby Guava. Cena - 58 zł (236 ml) w sklepie iHerb.

Tierra Mia Organics, Citrus Scented body butter. Cena - 58 zł (114 g) w sklepie iHerb.

Sibu Beauty, Moisturizing Body Cream. Cena - 61 zł (177 ml) w sklepie iHerb.

Plantlife, Lemongrass body lotion. Cena - 17$ (240 ml).

Just Neem, Pumpkin Spice. Cena - 46 zł (113 g) w sklepie iHerb.

2 komentarze:

  1. z tego grona nie da się wybrać jednego produktu :D. Hawajski krem, czy też cytrusowe mleczko wydają się faworytami, jednak widzę jeszcze kilka ciekawych produktów :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli zima zawita na dłużej, to pewnie kupię 2-3 produkty. A w razie czego inne przejdą na następną zimę :)

      Usuń