15.10.2016

Olejowanie twarzy z Tiaki

Moja skóra uwielbia olejowe mieszanki do twarzy, więc nie mogłam nie skusić się na olejek z Nowej Zelandii marki Tiaki

Autor zdjęcia: Naturalna dusza

W składzie olejku znajduje się m.in.: olej ze słodkich migdałów, witamina E, olej arganowy, olej marula, olej z dzikiej róży, olej z awokado, olej makadamia. 

Autor zdjęcia: Naturalna dusza

Olejek Tiaki pachnie naturalnie olejkiem ze słodkich migdałów. Inne składniki nie są wyczuwalne dla nosa. Lubię zapach oleju ze słodkich migdałów, więc nie mogę narzekać. Jednak nie miałabym nic przeciwko, gdyby olejek bardziej rozpieszczał zmysły. 

Autor zdjęcia: Naturalna dusza

Olejek Tiaki ma lekko żółty kolor i olejową konsystencję. Jest bardzo wydajny, bo wystarczy kilka kropel, by pokryć całą buzię. Olejek należy zużyć w ciągu 9 miesięcy od otwarcia. Pojemność 30 ml służy przez 4 miesiące przy systematycznym stosowaniu. Cena olejku (34,99 zł) jest rozsądna dla portfela. Plastikowe opakowanie w kolorze zielonym z wygodnym aplikatorem jest przyjemne w użyciu i łatwe w transportowaniu, choć nie obraziłabym się, gdyby buteleczka była szklana. 

Autor zdjęcia: Naturalna dusza

Moja skóra bardzo polubiła olejek Tiaki i chętnie do niego wrócę. Niestety olejek ma wadę, bo w Polsce jest trudno dostępny i można liczyć tylko na sklep TK MAXX. Mam nadzieję, że jeszcze pojawi się na moim horyzoncie. 

Autor zdjęcia: Naturalna dusza


8 komentarzy:

  1. Znowu coś nowego, czego nie znam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety marka Tiaki jak na razie jest niedostępna na stałe w Polsce. Można jej tylko wypatrywać w TK MAXX.

      Usuń
  2. Czemu zawsze najbardziej chcę mieć rzeczy, które są tak ciężkie do zdobycia? :D Opis bardzo mnie zachęcił i jest to już druga rzecz, na którą będę zmuszona polować w TK MAXXie ;) Olejek prezentuje się ślicznie ❤

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Olejek Tiaki warty jest tego, by na niego polować :)
      A na co jeszcze polujesz w tk maxx?

      Usuń
    2. Na olejek do ciała, co zwie się Measurable Difference Rose Hip. Takie piękne płatki róż w nim pływają :D A gdzie Ty zdobyłaś Tiaki? W TK Maxxie właśnie czy jakimś szczęśliwszym sposobem?

      Usuń
    3. Tiaki zdobyłam w TK MAXX.

      A jeśli lubisz urozmaicone olejki do ciała, to spójrz na tą markę. Na razie tylko raz ukazała się w TK MAXX z tymi olejkami, ale może jeszcze zawita. Olejki na żywo wyglądały naprawdę cudnie.
      https://lindenleaves.com/product-category/category/body/body-oil/

      Usuń
  3. Są jeszcze ładniejsze, dziękuję ❤ :D Ale też niestety nie widziałam ich jeszcze w TK. Może ten mój sklep jest jakiś biednawy? Tak czy inaczej moje wycieczki będą teraz na pewno częstsze :D

    OdpowiedzUsuń