8.10.2016

Lawenda na zimę od Alteya Organics

Zaliczyłam już spacer po zaszronionych trawach i mijałam oblodzone kałuże, więc zima daje o sobie znać. A mnie wzięła ochotę na lawendę. I tym sposobem trafił do mnie dobrze znany i lubiany balsam do ust z Bułgarii od Alteya Organics. Pisałam o nim ponad dwa lata temu (czyt.: Przeprosiny z lawendą trwają).

Autor zdjęcia: Naturalna dusza
Autor zdjęcia: Naturalna dusza
Autor zdjęcia: Naturalna dusza
Autor zdjęcia: Naturalna dusza
Autor zdjęcia: Naturalna dusza
Autor zdjęcia: Naturalna dusza
Autor zdjęcia: Naturalna dusza
Autor zdjęcia: Naturalna dusza
Autor zdjęcia: Naturalna dusza

 Autor zdjęcia: Naturalna dusza

 Autor zdjęcia: Naturalna dusza

 Autor zdjęcia: Naturalna dusza

6 komentarzy:

  1. Szkoda, że nie widać jaki jest w śrdoku

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Specjalnie dla ciebie dodałam zdjęcia wnętrza :)

      Usuń
  2. Kobieto jaka zima?:( Ja przywołuje lato, a Ty nam tu z zimą wyjeżdzasz:)
    W pielęgnacji ust rzadko sięgam po nowości, od dłuższego czasu sięgam po pomadkę z alverde lub alterry:) W końcu mam ochotę na coś innego:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koniecznie musisz wypróbować inną pomadkę do ust.

      Usuń