17.02.2014

Czarodziejska nisza, czyli The Different Company "Sublime Balkiss" i Vibrational Perfumes "Rose Quartz"

Perfumerie niszowe mają swój wyjątkowy urok. Te magiczne miejsca to stały punkt odwiedzin koneserów pięknych zapachów. Perfumerie niszowe potrafią przyciągać. Kto tam raz wstąpi, będzie już ich częstym gościem. 

Świetną opcją, jaką udostępniają perfumerie niszowe, jest możliwość zakupu próbek (od 6 zł za 1 ml). Tym sposobem, jeśli w nos wpadnie nam jakiś zapach, to dla pewności przed zakupem pełnowymiarowej butelki możemy kupić próbkę i na spokojnie w domu upewnić się, czy to ten zapach na pewno jest nam przeznaczony. 

Testując nowości oraz przypominając sobie dawniejsze zapachy, odkryłam moje osobiste perełki niszowe. Są nimi The Different Company "Sublime Balkiss" oraz Vibrational Perfumes "Rose Quartz"


Opis producenta 

Balkiss to imię królowej Saby, ukochanej króla Salomona. Królowa Saba, uznawana za jedną z najpiękniejszych kobiet świata, słynęła także z mądrości. Jej imię uosabia piękno i doskonałość zagubione w historii, podobnie, jak zapomniane królestwo Abisynii. Sublime Balkiss, to hołd nieskazitelnemu pięknu i wiecznej potrzebie perfekcyjnie zmysłowego zapachu.

Nuty głowy: bergamotka, liście fiołka 
Nuty serca: bez, konwalia, róża, czarna porzeczka 
Nuty bazy: kakao, wrzos, paczuli 



Moja ocena

Dzieło The Different Company sprawia, że latem czuję się jak w kwitnącym ogrodzie, a za żywopłotem widzę sad z dojrzewającymi, soczystymi owocami. Zimą czując w powietrzu Sublime Balkiss, zamykam oczy i przenoszę się na łąkę pełną róż bułgarskich. Jednak nie jest to ciepły, pogodny zapach, a chłodny. Czuje się ciarki na ciele i skrzypiący śnieg pod stopami. Latem ten zapach potrafi dać ochłodę. 

Choć to jest woda toaletowa, to trwałość jest bardzo mocna i intensywna. Na ubraniach zapach utrzymuje się nawet 7 dni. Jest to ogromna zaleta, bo cena jest wysoka. Trwałość sprawia, że cena już tak nie odstrasza. Wystarczy jeden mały psik, by zapach czuć cały dzień. Dzięki temu woda wystarczy na długi okres. 

Sublime Balkiss wytrawnym miłośnikom zapachów może przypominać tańszą Estee Lauder Pleasures. Jednak Pleasures blaknie przy Sublime Balkiss. 

The Different Company Sublime Balkiss debiutuje u mnie od razu na moją prywatną listę Top10 najlepszych zapachów wszech czasów. 

Produkt występuje tylko w pojemności 50 ml i 90 ml.

W Polsce dostępny w:
Lulua, cena EDT 50 ml - 440 zł
Galilu, cena EDT 90 ml - 695 zł
tagomago, cena EDT 50 ml - 339 zł; cena EDT 90 ml - 448 zł




Opis producenta

Vibrational Perfumes Collection jest zbiorem wyrafinowanych eliksirów mineralnych inspirowanych przez litoterapię oraz aromaterapię. Tworzy fuzja minerałów z najwspanialszymi nutami zapachów i aromatów świata. Rose Quartz przynosi spokój i stabilność emocjonalną. Pomaga w akceptacji siebie. Rozpala zmysły i krok po kroku przybliża Cię do odkrycia miłości, nowej jak również tej, którą przykryła codzienność. 
.
Nuta głowy: mandarynka, bergamota, piwonia, pelargonia, zielona herbata, liście fiołka
Nuta serca: osmanthus, płatki róży, nuty owocowe, kwiat pomarańczy
Nuta bazy: sandałowiec, paczula, piżmo


Moja ocena

Pink Quarty to pudrowo-kwiatowa mieszanka. To zapach dla romantyczek i marzycielek. Przenosi nas do wieku XVIIII, kiedy to damy dworu chodziły w pięknych sukniach i z parasolkami. To zapach wyjęty z tamtych czasów. Ja uwielbiam romantyczność, więc zapach zdecydowanie dla mnie. 

Przed testowaniem czytałam liczne krytyczne komentarze na temat trwałości zapachu. Byłam nastawiona do Rose Quartz z dystansem. A niepotrzebnie. Na mnie zapach utrzymuje się do 5-6 godzin, nawet kiedy z nieba leje się żar. Taka trwałość mnie zadowala i nie mam powodu do marudzenia. 

Fanki damskich dzieł Lolity Lempickiej "Coral Flower" i "L" oraz Juicy Couture "Viva La Juicy" zakochają się w Pink Quartz bez pamięci. Ja też straciłam głowę dla dzieła Vibrational Perfumes. Pododnie jak Sublime Balkiss, Pink Quartz wskakuje na na moją prywatną listę Top10 najlepszych zapachów wszech czasów.  

Produkt dostępny wyłącznie w pojemności 100 ml.

Produkt do kupienia w Yasmeen, cena EDP 100 ml - 250 zł W Lulua dostępny jest tylko stacjonarnie w cenie 250 zł (nie ma tego zapachu wystawionego w sklepie internetowym).

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz