22.02.2014

Naturalne rumieńce, czyli podwójny róż Logona

Do róż ma szczególny sentyment. Zawsze kojarzyły mi się z elegancją, dostojnością i pięknem. Uwielbiam patrzeć na nie, podziwiać ich delikatne płatki i rozwijające się pąki. 


Może właśnie z sentymentu do kwiatów róży także lubię róż w kosmetyczne. Choć z codziennym makijażem rozstałam się bez żalu, to zostawiłam sobie kilka kolorowych kosmetyków na specjalne okazje. I właśnie takim jednym z wyróżnionych kolorowych dodatków jest podwójny róż Logona. W tym roku marka obchodzi swoje 35-lecie. 

Autor zdjęcia: Naturalna dusza

Opis producenta

Róż nadaje twarzy świeży i ciepły wygląd akcentując subtelnie jej rysy. Dodatkowo pielęgnuje ją przy pomocy oleju jojoba i witaminy E naturalnego pochodzenia. Wyjątkowo lekka formuła sprawia, że łatwo nakłada się go na skórę. Dzięki zawartości dwóch odcieni, możliwe są kombinacje kolorystyczne: dla delikatnego makijażu dziennego można użyć jaśniejszego odcienia, natomiast dla kontrastowego makijażu wieczorowego - odcienia ciemniejszego (sztuczne oświetlenie pochłania kolor). Można też wymieszać oba kolory, tworząc indywidualny, niepowtarzalny odcień. Róż nie wysusza skóry.


Moja ocena

Podwójny róż Logona o numerze 01 ma dużą pojemność, bo aż 10 g. Jest ważny 12 miesięcy po otwarciu. 

Jest w dwóch odcieniach, które pozwalają ładnie zaznaczać kontury policzków. Ma bardzo delikatne drobinki, prawie niewidoczne. Ja osobiście wolę ten jaśniejszy odcień, a ciemniejszy używam rzadko. 

Róż jest bardzo trwały i wydajny. Utrzymuje się na buzi cały dzień. Nie są konieczne poprawki. 

Cena kształtuje się różnie w zależności od sklepu. Mnie udało się go kupić w cenie 44,50 zł w aptece z produktami naturalnymi. 

Zdecydowanie mój ulubiony róż i nie wiem, czy będę szukać innego. Logona spełnia wszystkie moje oczekiwania. 

Autor zdjęcia: Naturalna dusza

Skład INCI: Talc, Mica, Magnesium Stearate, Silica, Parfum (Essential Oils), Caprylic/Capric Triglyceride, Ascorbyl Palmitate, Oxycoccus Palustris Seed Oil, Pyrus Malus (Apple) Seed Extract, Alaria Esculenta Extract, Tocopherol, Quartz Powder, Amethyst Powder, Amber Powder, Helianthus Annuus (Sunflower) Seed Oil*, Rosmarinus Officinalis (Rosemary) Leaf Extract*, Tin Oxide, CI 77891 (Titanium Dioxide), CI 77492 (Iron Oxides), CI 77491 (Iron Oxides), CI 77499 (Iron Oxides), CI 75470 (Carmine), May Contain: [ +/- CI 77742 (Manganese Violet), CI 77007 (Utramarines)]
* z kontrolowanych biologicznych upraw

2 komentarze:

  1. Odpowiedzi
    1. Jeszcze wpadł mi w oko numer 03, terracota. W sam raz na lato, bo ma dwa odcienie brązu - jasny i ciemniejszy.

      Usuń