21.01.2016

Rozkoszna pikanteria od BiscotTea

Marka BiscotTea już nieraz rozpieszczała moje podniebienie. Tym razem zawitała w mojej kuchni za sprawą wersji Blue Cheese & Black Pepper. 

Autor zdjęcia: Naturalna dusza

Nie jestem fanką pikantnych potraw, a wręcz ich unikam jak ognia. Jednak nie sądziłam, że herbatniki Blue Cheese & Black Pepper będą aż tak mocno pikantne. Na szczęście znam miłośnika ognistych przekąsek, więc herbatniki się nie zmarnują. 

Autor zdjęcia: Naturalna dusza

Jeśli Blue Cheese & Black Pepper daje tak po języku, to dostaję aż ciarek na myśl o wersji Rosemary & Red Chili. Dla fanów pikantnych przysmaków to wymarzony rarytas. 

 Autor zdjęcia: Naturalna dusza

Do herbatników BiscotTea, któte są po prostu wyśmienite, nadal z przyjemnością będą wracać, ale będę wybierać delikatniejsze wersje. Pikantność to nie moje tereny. 

Autor zdjęcia: Naturalna dusza

Produkty BiscotTea nie są dostępne na co dzień w Polsce. Można ich wypatrywać w sklepie TK MAXX w cenie 12,99 zł. 

2 komentarze:

  1. A ja bardzo lubię pikantne potrawy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie bardzo by ci smakowała wersja Blue Cheese & Black Pepper.

      Usuń