24.11.2017

Pistacjowy dotyk, czyli balsam do ust Crazy Rumors

O amerykańskich, naturalnych balsamach Crazy Rumors słyszałam od dawna. Często czytałam wychwalające recenzje, ale ciągle się opierałam tej marce. Jednak kiedy napotkałam balsamy stacjonarnie i w przyjaznej cenie, postanowiłam dać im szansę. Na pierwszy ogień poszła wersja pistacjowa. 

Autor zdjęcia: Naturalna dusza

Balsam pachnie dość intensywnie pistacjami. Bardzo podoba mi się ten zapach. Miałam okazję przetestować sporo zapachów Crazy Rumors, bo akurat w sklepie były testery i praktycznie wszystkie mi się podobały. Nie były sztuczne, a naturalnie odzwierciedlały poszczególne zapachy. 

Balsam ma przyjemną, masełkową konsystencję. Ładnie się rozsmarowuje na ustach. Świetnie nawilża i odżywia. Balsam musiał radzić sobie z upalnymi dniami, spędzonymi na słońcu. Spisał się na medal. Jestem bardzo ciekawa, czy zimą poradziłby sobie z ochroną przed mrozem i wiatrem. Zatem na pewno zimą przetestuję również Crazy Rumors

Autor zdjęcia: Naturalna dusza

Balsam jest wydajny. Wystarczą dwie aplikacje, by pokryć dokładnie usta. Balsam należy zużyć w ciągu 24 miesięcy od otwarcia. 

Moje usta polubiły pistacjowy balsam Crazy Rumors i z całą pewnością to nie jest ostatnia moja przygoda z tą marką. 

Balsam kosztował 16 zł. W USA Pistachio kosztuje - 3,49$. 

Autor zdjęcia: Naturalna dusza
Skład INCI 100% Natural Ingredients (the good stuff): Macadamia Ternifolia (Macadamia) Seed Oil ,*Olea Europaea (Olive) Oil,*Butyrospermum Parkii (Shea) Butter, Euphorbia Cerifera (Candelilla) Wax, Glycine Soja (Soybean) Wax, Simmondsia Chinensis (Jojoba) Seed Oil, Copernicia Cerifera (Carnauba) Wax, Aroma (Natural Flavors), Tocopherol (Vitamin E), & Eupatorium Rebaudianum Bertoni (Stevia) *Organic

10 komentarzy:

  1. Uwielbiam te balsamo-pomadki. Dobrze się spisują również zimą. Zawsze kupuję je przez internet. Zazdroszczę możliwości przetestowania wielu ich smaków i zapachów. Gdzie je znalazłaś stacjonarnie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie dostępne są stacjonarnie w Helfy.

      Usuń
    2. Dzięki za szybką odpowiedź. Okazuje się, że w Katowicach również są dostępne 😊

      Usuń
  2. Ja też się skusiłam na Crazy Rumors i to przez Ciebie:D

    OdpowiedzUsuń
  3. Pudło:)
    Ale w sumie trochę źle Cię pokierowałam bo jednak owoc się pojawia w tle:D Czekolada z truskawką:D

    OdpowiedzUsuń