12.01.2018

Krem na noc do cery wrażliwej od Living Nature

Nowozelandzką, naturalną markę Living Nature uwielbiam, więc nic dziwnego, że na mojej półce stanął krem na noc do cery wrażliwej. 

Autor zdjęcia: Naturalna dusza
Krem pachnie subtelnie mieszanką ziół. Bardzo podoba mi się ta kompozycja. Intensywność się wyważona dla nosa. Nie jest zbyt mocna, co cieszy. 

Autor zdjęcia: Naturalna dusza
Krem jest średnio gęsty. Ładnie się wtapia w skórę. Nie zostawia tłustego filmu.

Jest bardzo wydajny. Pojemność 50 ml znika z tempie ślimaczym. Podoba mi się estetyka marki. Trafia w mój gust.

Krem należy zużyć w ciągu 6 miesięcy od otwarcia. 

Autor zdjęcia: Naturalna dusza
W składzie kremu znajduje się min.: woda, olej awokado, olej kokosowy, estry jojoba, gliceryna roślinna, oleinian cetylostearylu, oliwian sorbitolu, ekstrakt z liści lnu, palmitynian cetylu, palmitynian sorbitanu, glukoza, guma ksantanowa, oksydaza glukozowa, laktoperoksydaza.

Autor zdjęcia: Naturalna dusza
Moja skóra bardzo pokochała krem Living Nature. Jest to krem stworzony z myślą o mojej skórze. Jest dla mnie idealny. Warty każdej wydanej złotówki. Na pewno jeszcze wrócę do tego kremu i z chęcią wypróbuję wersję kremu na dzień z tej serii. 

Autor zdjęcia: Naturalna dusza
W Polsce krem do kupienia wyłącznie w sklepie Unikalne kosmetyki w cenie 189 zł.

Autor zdjęcia: Naturalna dusza

Autor zdjęcia: Naturalna dusza

Skład INCI: Aqua, Persea gratissima (avocado) oil, Cocos nucifera (virgin coconut) oil**, Jojoba esters, Glycerin (vegetable glycerin)**, Cetearyl olivate, Sorbitan olivate, Xanthan gum, Phormium tenax leaf juice (NZ flax gel), Citrus grandis (grapefruit) fruit extract, Cetyl palmitate, Sorbitan palmitate, Sodium levulinate, Sodium anisate. ** Certified organic

6 komentarzy:

  1. Cena powala z nog 😉 ale pewnie krem warty ceny skoro jestes zadowolona i sprawdził się u Ciebie 😉

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Absolutnie krem warty swojej ceny. Choć w sklepie Unikalne Kosmetyki zdarzają się na markę Living Nature różne promocje np. ostatnio było 30% zniżki z okazji 30-lecia marki.

      Usuń
  2. Podobał mi się, do momentu poznania ceny :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Widzę, że dobra passa tej marki trwa u Ciebie w najlepsze, co nie dziwi, naprawdę porządne kosmetyki, uwielbiałam maseczkę w żelu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Muszę kiedyś skusić się na zachwalaną przez ciebie maseczkę w żelu.

      Usuń