26.01.2018

Migdałowy balsam do ust od Hurraw!

Amerykańskie, naturalne balsamy Hurraw! już zdążyły zdobyć polski rynek. Ja kierowana ciekawością sięgnęłam po wersję migdałową. 

Autor zdjęcia: Naturalna dusza
Pomadka pachnie subtelnie słodkim migdałem. Zapach jest przyjemny, ale nie utrzymuje się długo na ustach. 

Konsystencja pomadki jest dość twarda, lecz w kontakcie z ciepłymi ustami staje się plastyczna. 

Przez swoją konsystencję pomadka o wadze 4,3 g jest dość wydajna. Po otwarciu należy ją zużyć w ciągu 12 miesięcy. 

Pomadka Hurraw! bardzo dobrze dba o moje usta, nawet gdy za oknem jest mróz. Jednak w porównaniu z pomadką Crazy Rumors wypada nieco gorzej. Mimo tego kiedyś jeszcze się skuszę na inną wersję Hurraw! np. papaję. 

Autor zdjęcia: Naturalna dusza

Skład INCI: Prunus amygdalus dulcis (sweet almond) oil, ‡Euphorbia cerifera (candelilla) wax, *Cocos nucifera (coconut) oil, *Simmondsia chinensis (jojoba) seed oil, *Theobroma cacao (cocoa) seed butter, *Ricinus communis (castor) seed oil, Olea europaea (olive) fruit oil, organic flavors, Tocopherols (vitamin e) 
* organic & cold pressed 
‡ wildcrafted


4 komentarze:

  1. Od początku mi się podobają i znając mnie, poznam większość wersji :P

    OdpowiedzUsuń
  2. A czemu gorzej od Crazy Rumors?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hurraw! daje odrobinę słabsze nawilżenie, ale tylko odrobinę.

      Usuń